پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش‌انصارالله به رزمایش تحریک‌آمیزعربستان

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 408191
یک عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به خبرهایی مبنی بر انجام رزمایش مشترک مصر و عربستان، این اقدام ر ا توجیه‌ناپذیر توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن، که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «المساء پرس» یمن، در واکنش به رزمایش احتمالی مصر و عربستان در آب‌ها دریای سرخ و آبراه باب‌المندب با ابراز تعجب از خبرهایی که حاکی از نگرانی مصر در مورد امنیت کانال سوئز به علت اتفاقات یمن بیان شده است، گفت: نگرانی مصر غیر قابل توجیه است، چرا که انصارالله به منافع تمامی کشورها از جمله مصر پایبند است.

وی ادامه داد: مصر و یمن در طول تاریخ در یک جبهه بوده‌اند و هماهنگی‌های بین دو کشور در باب‌المندب، نقش اساسی در پیروزی جنگ اکتبر ۱۹۷۳ علیه دشمن اسرائیلی داشت.

این عضو شورای سیاسی انصارالله از مصر دعوت کرد تا به حملات ظالمانه رسانه‌ای و سیاسی علیه یمن، کشیده نشود؛ حملاتی که به گفته او با هدف تکه تکه کردن یمن صورت می‌گیرد و می‌تواند بر تمامی جهان عرب از جمله مصر تأثیر منفی بگذارد.

روز دوشنبه (۲۷ بهمن) مصر و عربستان با حضور تعداد زیادی از نیروهای نظامی خود از جمله نیروهای ویژه، هواپیماهای شناساسی و قواصان، رزمایشی با عنوان «مرجان ۱۵» در دریای سرخ برگزار کردند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصر از اخوانی های طرفدار داعشی تبدیل شده به سیسی نوکر عربستان!