کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار پنهانی روحانی با متهم فتنه

29 بهمن 1393 ساعت 14:57

گفته مي شود در جلسه مشترك حسن روحاني و محمد خاتمي صرفا دو نفر از نزديكان اين دو حضور داشته اند.


روساي جمهور دولتهاي هشتم و يازدهم با هم ملاقات كردند.

به گزارش جهان به نقل از «پارس»، پيش از دهه فجر، حسن روحاني و محمد خاتمي بدون انتشار هر گونه خبري با يكديگر ملاقات كردند.

گفته مي شود در جلسه مشترك حسن روحاني و محمد خاتمي صرفا دو نفر از نزديكان اين دو حضور داشته اند.

جزيياتي از اين ديدار حتي در جلسات اصلاح طلبان و حلقه اعتدال نيز منتشر نشده است اما برخي كليات از سوي دو عضو ديگر جلسه در برخي محافل نقل شده كه از يك طرف، بيشتر به برخي گلايه مندي هاي خاتمي از برخي انتصابات و تصميم گيري هاي سياسي دولت يازدهم بازگشته و از طرف ديگر حسن روحاني از كم تحركي اصلاح طلبان در حمايت از دولت به شدت عصباني، ناراحت و نگران است.

برخي اخبار تاييد نشده نيز از رايزني طرفين براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان خبر مي دهد كه هماهنگي هاي اوليه در اين زمينه در اين ديدار صورت گرفته است.

آخرين ديدار رسمي خاتمي و روحاني مربوط به بعد از پيروزي در انتخابات ۹۲ باز مي گردد كه روز اول تير، خاتمي به ديدار حسن روحاني رفت.

گفته مي شود در اين فاصله، صرفا بوسيله برخي افراد براي يكديگر پيغام مي فرستاده اند كه نگراني نسبت به طرفين و درخواست آيت الله هاشمي رفسنجاني موجب ديدار اخير روساي جمهور دولتهاي هشتم و يازدهم شد. به نظر می رسد خشم اصلاح طلبان از بی توجهی روحانی به خاتمی و عارف از یک سو و سکوت حسن روحانی نسبت به مطالبات طيف تندروي اصلاح طلبان، آتش زیر خاکستری است که هر لحظه ممکن است شعله ور شده و راه جریان اصلاحات و دولت تدبیر و امید را از هم جدا کند.


کد مطلب: 408175

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/408175/دیدار-پنهانی-روحانی-متهم-فتنه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com