جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۵

لغو کنسرتی که پای یک شهید گذاشته‌شد!

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 408174
ای کاش تهیه‌کنندگان محترم این کنسرت با صداقت با مردم سخن می‌گفتند و این‌گونه یک شهید والامقام را بازیچه کنسرت خود نمی‌کردند.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: بنا بر اطلاع قبلی قرار بود علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی در کرمانشاه کنسرت اجرا کند که ظاهراً به علت عدم استقبال از این برنامه و فروش کمتر از بیست درصد بلیت‌ها(!) عوامل دست‌اندرکار این کنسرت به دنبال پیدا کردن راهکاری مناسب برای توجیه عدم برگزاری برنامه مذکور بودند که ظاهراً دیواری کوتاه‌تر از شهید مهدی نوروزی، شهید مدافع حرم در شهر سامرا پیدا نکردند! و اعلام کردند کنسرت علیرضا افتخاری در کرمانشاه به دلیل همزمانی آن با چهلم شهید مهدی نوروزی لغو شد!

ای کاش تهیه‌کنندگان محترم این کنسرت با صداقت با مردم سخن می‌گفتند و این‌گونه یک شهید والامقام را بازیچه کنسرت خود نمی‌کردند.

جالب است که همزمان با زمان تعیین شده برای کنسرت یاد شده، کنسرت مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ در کرمانشاه در حال اجراست!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


56
یه بوم و دو هوا که می گن یعنی همین !
یعنی باید تاسف خورد به حال این ملت هنرنشناس که از کنسرت یک خواننده ی بی سواد استقبال می کنند و از کنسرت استاد افتخاری نه.
ببخشید اشتباهی منفی دادم
ساسان
Iran, Islamic Republic of
برای کیهان متاسفم با اون فکر بسته که روزنامشون هم 100 تا فروش نمیره
خود مسوول برگزاری گفتن 2000 تا از یک هفته قبل فروش رفته حالا شما چی میگی!!
به خدا حساب داره!
هادی
United States
درود بر استاد افتخاری اقای صدای خاص.