جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

یک روحانی‌نما شبیه به نصرالله! +عکس

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 408076
یک شخص لبنانی طی چند سال اخیر با شبیه کردن ظاهر و رفتار خود به سیدحسن نصرالله، درصدد ایجاد تفرقه در جبهه ضدصهیونیستی است.
به گزاش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، همراهی یک روحانی‌نمای لبنانی با رژیم صهیونیستی، به ابزاری برای این رژیم جهت خارج ساختن خود از بن‌بست تبدیل شده است.

«محمدعلی الحسینی»، روحانی‌نمای لبنانی است که طی چند سال اخیر با تقلید از رفتار و اقدامات «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، تلاش کرده ضمن تخریب اقدامات و موضع‌گیری‌های حزب‌الله و نصرالله، نشان دهد که همه شیعیان لبنان حامی و هوادار دبیرکل حزب‌الله نیستند.

حدود یک سال پیش نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند برخی ارتباطات محرمانه محمدعلی الحسینی با سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) را کشف کنند و مدتی وی را بازداشت و در حبس نگهدارند.


محمدعلی الحسینی

وی علاوه بر اینکه تلاش کرده شکل ظاهری خود را شبیه به سیدحسن نصرالله کند، کیلیپی هم از تعدادی نیروی جنگجوی خود را در فضای مجازی منتشر کرده تا نشان دهد که مانند حزب‌الله،‌ نیروی نظامی دارد.

این روحانی‌نما روز یکشنبه پیامی به زبان عبری در صفحه شخصی خود در فیسبوک، خطاب به «ملت اسرائیل» منتشر کرد که در آن آمده است: «ما خاخام‌های یهودی و علمای اسلام - شیعه و سنی - را دعوت می‌کنیم که متون دینی که به خشونت میان ادیان منجر می‌شود را کنار بگذارند زیرا این متون دینی خشونت‌آمیز از سلاح هسته‌ای هم خطرناک‌ترند.»


وی با این قبیل مطالب درصدد ایجاد تفرقه در جبهه ضد صهیونیستی و کمک به رژیم اشغالگر قدس برای توجیه اشغالگری و جنایات ۶۰ ساله‌اش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قسم می خورم یهودیه
عین سین
Iran, Islamic Republic of
کپی چینی است به شفارش اسرائیل!! ...
سرور
ببخشید ملت اسراییل چه جانوریه؟! یاد پرفسور مشایی افتادم ییهویی.
محمد انور عالمی
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است