جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کلاه‌برداری میلیونی با سؤالات امتحانی

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب: 408012
با تلاش مأموران پلیس فتا شخصی که به‌صورت اینترنتی اقدام به کلاه‌برداری ۲۰ میلیون تومانی با عنوان فروش سؤالات امتحانی کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رئیس پلیس فتا در این زمینه اظهار داشت: مردی جوان که خود را دانشجو معرفی کرد با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس اعلام کرد چند مدت پیش به‌ وسیله یکی از دوستانم در دانشگاه با خانمی آشنا شدم که هم‌دانشگاهی و هم‌رشته‌ای بودیم.

سرهنگ سید موسی حسینی تصریح کرد: شاکی در ادامه اظهارات خود اظهار کرد خانم جوان به‌خاطر اینکه از قصد شرکت کردن ما در امتحان بااطلاع بود گفت: برادرم سؤال‌های امتحان را دارد و پیشنهاد کرد با گرفتن ۲۰ میلیون تومان سؤال‌ها را از برادرش دریافت و به ما ارائه دهد.

رئیس پلیس فتا بابیان اینکه با قبول کردن پیشنهاد توسط شاکی و دوستش این مبلغ به‌صورت اینترنتی به‌حساب متهم واریز و پس‌ازآن هیچ‌گونه سؤالی برای آن‌ها ارسال نشده است، افزود: با تشکیل پرونده در این پلیس مأموران اقدامات فنی خود را برای صحت گفته‌های شاکی آغاز کردند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی توسط مأموران پلیس فتا، گفته‌های شاکی تأیید، متهم شناسایی، دستگیر و پرونده برای انجام مراحل قضائی به دادگاه ارسال شد.

این مسئول در پایان به شهروندان هشدار داد تحت تأثیر صحبت‌های جذاب و اغواکننده افراد در مورد سؤالات کنکور و امتحانات دیگر قرار نگرفته و موارد مشکوک را به پلیس فتا اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *