پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

دولت و ابتکار؛ دریغ از یک معذرت خواهی

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب: 407994
به خوزستان و ایلام که نرفتید، به چند مصاحبه و سخنرانی اکتفا کردید؛ وزیر پر تلاش را هم نخود هر آش خواندید، یک معذرت خواهی ساده چیزی از شما کسر نمی کرد.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، هجوم ریزگردها به خوزستان این روزها دهان به دهان همه مردم می چرخد و همه نگران وضعیت مردمی هستند که با مقاومت جانانه خود در برابر بعثی های رژیم صدام نگذاشتند ذره ای از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

به گزارش جهان ، هر چند خوزستانی های خونگرم با هم نفس شدنشان قهرمانانه در مقابل هر تجاوزی ایستادند اما نفس هایشان این روزها به شمارش افتاده و اینبار ریزگردها هجوم آورده اند.

ریزگردهایی که این سالها تا توانسته اند ریه و نفس های مردم جنوب و غرب کشور را اذیت کرده اند و این روزها این مردم همیشه در صحنه خوزستان بار دیگر در معرض بزرگترین آسیب های جسمی قرار دارند.

مشکل امروز استان خوزستان درد مردم ایران شده و همه نگران و مضطرب حال عمومی هموطنان خود هستند. در این میان دولت روحانی که شعار تدبیر و امید داده بود و با کلید برای حل مشکلات کشور قدرم در صحنه اجرا گذاشته هنوز نتوانسته نیاز اولیه و اساسی مردم خوزستان را بر طرف کند.

سکان محیط زیست دولت به دست معصومه ابتکار داده شد که این روزها هنوز برای یک بار هم که شده به خوزستان نرفته تا درد بدی هوا را ببیند.

تنها مشکل دولت در موضوع ریز گردها ابتکار نیست بلکه معضل بزرگتر این است که دولت همواره برای حل مشکلات کشور ابتکاری ندارد و با وقوع چنین حوادثی در ایران هیچ برنامه ای برای رسیدگی به حال مردم وجود ندارد.

تنها موضعی که مسئولان دولت در مقابل این ریزگردها گرفته اند این است که توپ را به زمین دولت قبلی بیاندازند اما آیا مگر موضوع ریزگردها اتفاق جدیدی است که دولت روحانی برای ان برنامه ای نداشته است؟

موضع معصومه ابتکار که او را قهرمان زمین می خوانند خالی از لطف نیست. وی می گوید حل مشکلات ریزگردها در خوزستان فقط با برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت میسر می‌شود، تنها اقدام در کوتاه مدت را واکنش سریع است.

یک سوال از خانم ابتکار و یک سوال از رئیس محترم جمهور:

خانم ابتکار اقدام سریع در مقابل بحران ریزگردها به نظر حضرتعالی چیست؟ اینکه از درون پایتخت به خوزستان نگاه کنیم و بگوئیم باید مشکل اش حل شود آیا این مشکل حل خواهد شد؟ آیا انتظار مردم خوزستان بی جاست که توقع دارند رئیس سازمان محیط زیست به این استان برود و برای سلامتی انها فکری کند؟

سوال از رئیس جمهور این است، آقای روحانی، آیا این قول شما به مردم برای حل مشکلات بود که امید را در دل آنها زنده کردید؟ آقای روحانی همانطور که دلتان می خواهد مشکل پرونده هسته ای ایران زودتر حل فصل شود آیا به همان اندازه برای معضل ریزگردها نگرانی دارید؟ آیا تقصیر را به گردن دیگری انداختن و اینکه بگوئیم دولت قبل مقصر بوده مساله ریزگردها را حل می کند؟

آقای رئیس جمهور کاش شما به جز صحبت کردن درباره ریزگردها در ۲۲ بهمن به خوزستان می رفتید و از نزدیک شاهد آلام مردم این سرزمین می شدید و کاش و ای کاش دولت برای حل مشکلات نه فقط امید که ابتکار داشت.

یا حداقل یک معذرت خواهی از مردم مظلوم و خون گرم خوزستان می کردید. یک معذرت خواهی ساده مگر چیزی از شما کم می کرد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
Romania
چی چی؟؟معذرت خواهی؟اصلاً فکرش هم نکن!!!ما که از طریق سایت و تویتر بحران راکنترل می کردیم!دولت قبلی باید جوابگو باشه و عذرخواهی بکنه!!!!!!!!!
منصور
حساسیت آقای روحانی فقط نسبت به منتقدین است نه گرد و خاک البته انچه به جایی نرسد فریاد است .