کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترک مجلس از سوی نماینده مطرح در اعتراض به "دیکتاتوری"

28 بهمن 1393 ساعت 14:58

الیاس نادران نشست صبح امروز خانه ملت را در اعتراض به نحوه اداره جلسه از سوی هیأت رئیسه مجلس ترک کرد.


به گزارش جهان، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه پارلمان را که به بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ اختصاص داشت را با اعتراض به نحوه عملکرد هیات رئیسه مجلس ترک کرد.

در همین زمینه، الیاس نادران در گفت‌وگو با فارس،‌ در بیان علت خروج خود از صحن علنی خانه ملت،‌ گفت: (هیأت رئیسه) دیکتاتوری می‌کند، یعنی نه به مخالف و نه به موافق اجازه نمی‌دهند سخن بگوید، حتی به کسانی که تذکر دارند نیز اجازه سخن گفتن داده نمی‌شود و فقط می‌خواهند کار را خودشان جلو ببرند.

وی اضافه کرد: متأسفانه (هیات رئیسه) یک دقیقه هم استدلال گوش نمی‌دهند و گویا بناست هیأت رئیسه هر کاری انجام دهد،‌ اگر اینگونه است هرگونه که دلشان می‌خواهد کار را جلو ببرند، دیگر در چنین شرایطی چه نیاز به سخن گفتن و رأی دارد؛ من نمی‌دانم نظر آقای لاریجانی چیست اما اینکه مباحث را استماع نکرده و حرف و تذکرات را گوش ندهند و اجازه ندهند مخالفان و موافقان حرف‌های خود را بیان کنند سر سوزنی منطق ندارد.

نادران در همین زمینه خاطرنشان کرد: اگر وقت ندارند مجلس را سه شیفته کنند، دلیلی ندارد که حق نماینده را از وی گرفته و اجازه ندهند نمایندگان مباحثشان را مطرح کنند؛ چرا فقط به بحث شرکت‌های نفتی که می‌رسد اینگونه حساسیت نشان می‌دهند. مگر در شرکت‌های نفتی چه خبر است؟


کد مطلب: 407944

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/407944/ترک-مجلس-سوی-نماینده-مطرح-اعتراض-دیکتاتوری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com