جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

آخرین اخبار از ساخت سریال‌حضرت زینب(س)

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 407877
کارگردان سریال «حضرت زینب(س)» گفت: با اعلام قائم مقام سیمای رسانه ملی طرح این سریال نوشته شد و در اختیار اداره کل امور نمایش قرار گیرد تا درمورد مراحل بعدی آن تصمیم گیری شود.
‫به گزارش جهان، سید ضیاء‌الدین دری کارگردان سریال «حضرت زینب(س)» در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین جزییات ساخت این سریال گفت: طرح اولیه این سریال در دوران مدیریت مجید زین‌العابدین در شبکه سه سیما نوشته شده بود که با محوریت نقشی که زنان در انقلاب ایثار کردند و حیرت جهان را برانگیختند تدوین شده بود.

دری افزود: تهیه و تولید سریال با موضوعات بانوان صدراسلام که در شکل‌گیری جامعه اسلامی نقش اساسی و حیاتی داشته‌اند و از آن جمله حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) لازم و ضروری است.در مقطع انقلاب هم بسیاری از بانوان ایرانی آمدند و میلیون‌ها نفر در سراسر کشور شدند و چون امام خمینی(ره) را اولاد پیامبر(ص) می‌دانستند و هدف آنها کمک به اولاد فاطمه(س) بوده است در مسیر انقلاب بسیار کمک کردند.

کارگردان «حضرت زینب(س)» گفت: به پیشنهاد رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی طرح این سریال نوشته شد تا امروز به اداره کل امور نمایشی سیما ارسال شود. تا در صورت موافقت با آن مرحله تحقیق و پژوهش و نگارش اولیه این سریال را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: این سریال جزء طرح‌هایی است که می‌تواند حتی در سطح متوسطش هم باعث دیده نشدن سریال‌های رسانه های بیگانه شود و مردم به سمت و سوی شکبه های داخلی هدایت شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


110
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا عقیله بنی هاشم یا زینب کبری

هدیه به پیشگاه مقدس و منور بی بی حضرت زینب صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد