پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

گرانترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 407787
اگر به این ارقام استناد کنیم باید بگوییم که آندو با دریافت ۸۰۰ میلیون در یک نیم فصل، عنوان گرانترین بازیکن را از آن خود کرده است. این درحالی است که در خالص دریافتی مهدی رحمتی گرانترین بازیکن لیگ است.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، اگر به قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ استناد کنیم، آندرانیک تیموریان عنوان گرانترین بازیکن نیم فصل دوم لیگ چهاردهم را به خود اختصاص خواهد داد.

آندرانیک تیموریان با انتقال به تراکتورسازی عنوان گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم را به خود اختصاص داد. البته در اینکه برخی از قرارداهای ثبت شده در سازمان لیگ با اصل دریافتی بازیکنان مغایرت دارد اما اگر به این ارقام استناد کنیم باید بگوییم که آندو با دریافت ۸۰۰ میلیون در یک نیم فصل، عنوان گرانترین بازیکن را از آن خود کرده است. این درحالی است که در خالص دریافتی مهدی رحمتی گرانترین بازیکن لیگ است. درباره قرارداد رحمتی حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد. خیلی ها این قرارداد را بالغ بر دو میلیارد می دانند اما در سازمان لیگ عدد ۱.۵۵۰میلیارد به عنوان رقم قرارداد رحمتی با پیکان به ثبت رسیده است.



بعد از رحمتی و بر اساس آمار سازمان لیگ، قاسم حدادی فر با ۱.۳ میلیارد در رده سوم قرار دارد. پس از او نوبت می رسد به احسان حاجی صفی، محمدرضا خلعتبری و رحمان احمدی از سپاهان و ادینیو از تراکتورسازی که قراردادشان ۱.۲میلیارد است. هادی عقیلی هم با ۱.۱ میلیارد در رده بعدی گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم قرار گرفته است.



با این حال تیموریان که فقط برای یک نیم فصل ۸۰۰ میلیون دریافتی داشته و در نیم فصل اول نیز با استقلال قراردادی بالای یک میلیارد داشت، بییشترین گردش مالی را به خود اختصاص داده است حتی اگر نامش به دلیل ابهام قرارداد با استقلال در فهرست گرانترین ها نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پول ها ي بيت المال كجا خرج ميشه
خصوصا تيم اصفهاني
كه چي بشود