پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

نماز طلب باران در اندیمشک اقامه شد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 407755
نماز طلب باران در مقبره شهدای گمنام اندیمشک با حضور مسئولان محلی اندیمشک و جمعی از شهروندان اقامه شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نماز طلب باران امروز در مقبره شهدای گمنام اندیمشک با حضور مسئولان محلی اندیمشک و جمعی از شهروندان اقامه شد.

این مراسم با تجمع مردم اندیمشک در مقابل مصلای بزرگ شهرستان آغاز و با اقامه نماز باران به اتمام رسید.

امام جمعه اندیمشک در این مراسم اظهار داشت: اقامه استقا گواه تضرع عاشقان پرودگار در طلب نعمات الهی از بارگاه ملکوتی حضرت حق است.

وی افزود: عدم دریافت نعمات الهی با افعال و اعمال ما در ارتباط است و ما انجام این امر معنوی و الهی سعی در مطالبه باران از درگاه ملکوتی حضرت حق را در یک مراسم معنوی داریم.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی ابراز داشت: در شرع مقدس و آیات و رویات متعددی بر برکات استصقا اشارات متعددی شده است.

وی گفت: خشکسالی‌های اخیر کشاورزی منطقه را با مشکلات متعددی مواجه کرده است و امیدواریم با اجرای این امر معنوی شاهد افزایش نزولات آسمانی و افزایش باران باشیم.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: نماز باران می‌تواند درهای رحمت الهی را به سوی ما باز نماید و موجبات رونق کشاورزی و کاهش گرد و خاک منطقه را به دنبال داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهروز
سلام و درود خداوند بر این بنده مومن و شجاع که نترسیده که اگر باران نبارد بگویند آبرویش رفت خدا او را دوست نداشت که دعایش مستجاب نشد