جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۱۳

'اقدام محیط زیست ما را یاد دماسنج ناصرالدین‌شاه انداخت'

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 407625
نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: معاون خانم ابتکار گفته‌اند ما امسال کار بسیار مهمی انجام دادیم، دستگاهی را در اهواز نصب کردیم تا نشان دهد چقدر آلودگی در این استان وجود دارد! این صحبت ما را یاد دماسنج ناصرالدین شاه می‌اندازد، خاصیتش بیشتر از آن نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، الیاس نادران در نشست علنی امروز یکشنبه (۲۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه ۹۴ ابتدا به معضل ریزگرد‌ها اشاره کرد و‌ افزود: ضمن همدردی با مردم استان خوزستان پیشنهاد می‌کنم خانم ابتکار یا با همکاران خود، مرکز محیط‌ زیست را به اهواز ببرند یا چون مرکز این آلودگی‌ها کشور عراق است به عنوان رئیس حفاظت محیط‌زیست عراق مشغول به کار شوند تا هم مشکل عراقی‌ها حل شود و هم مشکل ایرانی‌ها.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ‌ادامه داد: ‌ متاسفانه برای ایشان جان انسان‌ها به اندازه گونه‌های مختلف گربه‌سانان اهمیتی ندارد. معاون ایشان گفته‌اند ما امسال کار بسیار مهمی انجام دادیم، دستگاهی را در اهواز نصب کردیم تا نشان دهد چقدر آلودگی در این استان وجود دارد! این صحبت ما را یاد دماسنج ناصرالدین شاه می‌اندازد، خاصیتش بیشتر از آن نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شوکلات بدم بهت شیرینتر بشی؟
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم ...شکلات رو نگه دار الان تو اقتصاد مقاومتی ستیم
عین سین
Iran, Islamic Republic of
ابزار برای کمک است تا کار ما دقیق تر وعلمی انجام بشود حالا سئوال:اینا قصد دارند کاری انجام بدهند؟
نباتی
Iran, Islamic Republic of
وقتی این حرف را از زبان خانم ابتکار شنیدم خیلی تعجب کردم
واقعا این جماعت مردم رو اینقدر نادان فرض کردند؟!
حسن
... روحاني ابتكاروتدبير بخرج دادند ايشان را آوردند يعني دراين مملكت غير از اين ... شخص رشيد ي نبود؟!!!!چرا روي مخ واعصاب مردم راه مي روند؟
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقای روحانی به ریاست جمهوری منتخب شد طوری همه جا اعلام کردند که اگر خانم فلانی بیاید کارها درست می شود. یک فرد متخصص در امور زیست محیطی است که راه حلهای عبور از معضلات این حوزه را خوب می شناسد و با آنها آشناست ولی از وقتی ایشان تشریف آورده اند ما جز نمایش روسری سبز، بیانیه سیاسی، انداختن تقصیرها به گردن دولت قبلی، دیدار با برخی روحانیون فعال در فتنه 88 در قم و... چیزی ندیدیم. آیا بهتر نبود دولت با توجه به توانایی و استعدادهای وی، ایشان را به خدمت رسانی! در وزارت کشور یا وزارت امور خارجه مامور می کردند تا اینکه در بخشی باشد که ظاهرا علاقه چندانی هم به حضور در آنجا ندارد؟!!!
شریف مهاجر
خانم متدینی است اما از شانس بد این دولت ابتکاری از ایشان دیده نشد ازطرفی دیگر اینکه به نظر مرسد دغدغه اصلیشان زیست گاههای حیوانات وجانداران غیر ناطق است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
براي خانم ابتكار همان عضو شوراي شهر بودن هم زياد است چه رسد به رياست سازمان محيط زيست.
ايشان فقط زياد صحبت مي‌كند!!!!
محمد
... بابا یک سازمان دیگری برای ایشان درست کنید تا رئیس شود مسئله ریز گرد یکی از ده ها مشکل محیط زیست است یک عزم ملی می طلبد منابع ملی توسط زمین خواران جنگل خواران دریا خواران کوه ودشت خواران به یغما می رود
مجتبی
خداوند همه گمراهان را به راست هدایت نماید
روحانی حداقل کاری که می تواند بعد از هم نفسی با مردم خوزستان انجام بدهد، عزل ابتکار است که انشاالله محقق شود.
France
..خانم ابتکار دقت کن
United States
ایشون کارشون از دقت گذشته باید استعفا بدن