پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

بنز ضدگلوله یک میلیون دلاری+تصاویر

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 407586
تصاویر زیر، یکی از قدرتمندترین و لوکس‌ترین خودروهای مرسدس بنز را نشان می‌دهد؛ خودرویی با قابلیت‌های بالا در شرایط سخت جاده‌ای و نظامی که امکان بالا بردن میزان امنیت آن با افزودن لایه‌های بیشتر بر بدنه وجود دارد.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، مرسدس بنز جی ۶۴ ای‌.ام‌.جی یکی از قدرتمندترین و البته لوکس‌ترین خودروهای خارج جاده‌ای که تاکنون وارد بازار شده است.

این خودرو در شرایط نظامی نیز آزمایش شده است و می‌تواند در مقابل حملات مسلحانه مقاومت کند؛ بخصوص این امکان وجود دارد که امنیت خودرو برای برخی مشتریان خاص افزایش یابد و لایه‌های بیشتری به خودرو افزوده شود.


سرعت این مدل از مرسدس بنز در ۵.۳ ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و موتور هشت سیلندر آن ۵۴۴ اسب بخار قدرت دارد. همچنین امکان اینکه داخل خودرو به شکلی کاملاً لوکس دربیاید هم وجود دارد.


قیمت این خودرو یک میلیون دلار است و با توجه به اینکه خودرویی بسیار لوکس محسوب می‌شود که ضدگلوله است و امکان راندن آن خارج از جاده‌های معمولی نیز وجود دارد، می‌توان تصور کرد که تنها افرادی بسیار خاص در میان مشتریان این خودرو حضور داشته باشند.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
سلام؛ سفارش اولیه‌ی ساخت این خود برای ارتش شاهنشاهی بود که بعد از انقلاب اسلامی تحویل ایران نشد و آلمانی‌ها زیر قراردادشان زدند/.