جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

واکنش تهران به بیانیه مداخله جویانه آمریکا

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 407570
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات آمریکایی به‌ جای اظهار نظرها و تـوصیه‌های نامربوط به سایر کشورها، تـوجه خود را بـه گزارشات رو به افزایش و نگرانی مراجع مستقل درباره حقوق شهروندی اتباع آن کشور معطوف و در پی عدالت باشند.
به گزارش جهان به نقل از فارس مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزارت خارجه آمریکا و ادعاهای مطرح شده در مورد اقدامات قوه قضائیه و دستگیری و بازداشت برخی افراد، ضمن رد بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، گفت: این بیانیه مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران و مغایر با تعهدات صریح دولت آمریکا ذیل بیانیه الجزایر است.

افخم افزود: مناسب است مقامات آمریکایی به‌ جای اینگونه اظهار نظرها و تـوصیه‌های نامربوط به سایر کشورها، تـوجه خود را بـه گزارشات رو به افزایش و نگرانی مراجع مستقل درباره حقوق شهروندی اتباع آن کشور معطوف کنند و با تمهیدات لازم از تکرار حوادثی مانند فاجعه قتل ۳ دانشجوی مسلمان آمریکایی ممانعت به‌عمل آورده و در پی اجرای عدالت باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طاهر
این دخالت بی جا نیزمانندهمه مداخلات آن ها دلیل روشنی بررذالت وخصم آمریکابا ماوباعث بی اعتمادی ما نسبت آمریکاست
آفرین
United States
خانم افخم با این دفاع محکم و سدید همه را کشته