پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آمادگی‌اسلواکی‌برای همکاری‌اقتصادی باایران

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 407464
سفیر اسلواکی در ایران برپایی اتاق بازرگانی مشترک میان این کشور و ایران را به فال نیک گرفت و از اعلام آمادگی برای همکاری با ایران در همه ابعاد خبر داد.
به گزارش جهان، " یان بوری " سفیر اسلواکی در ایران در گفتگو با ائتلاف ایرانی آباد،ضمن تمجید از برپایی اتاق بازرگانی مشترک با ایران اظهار کرد: ایران کشور مهمی است که منابع غنی در بخش‌های مختلف اقتصادی در اختیار دارد.

وی افزود: رشد و توسعه همکاری میان تهران و براتیسلاوا در ابعاد مختلف به سود دو کشور خواهد بود.
سفیر اسلواکی در ایران با ابراز امیدواری نسبت به برداشته شدن تحریم‌ها خاطرنشان کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا مطمئنا قادر به گذشتن از ظرفیت عظیم کشوری مانند ایران نیستند و به زودی تحریم‌ها برداشته خواهد شد.

"یان بوری " به ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور اشاره کرد و گفت: صنایع، مواد غذایی و بخش مختلف حوزه انرژی مانند نفت و گاز ظرفیت‌های مهمی را برای همکاری اقتصادی میان دو کشور فراهم کرده است.

وی در پایان با اشاره به همکاری بازرگانان دو کشور بیان کرد: تجار و بازرگانان دو کشور در بخش‌های مختلف توانایی همکاری دارند و ما از بخش خصوصی ایران برای حضور در اسلواکی دعوت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *