شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۹

نمایندگان اهواز با ماسک در مجلس حضور یافتند!

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 407420
مجمع نمایندگان اهواز به منظور اعتراض به آلودگی هوای این استان با ماسک در جایگاه هیات رئیسه حضور یافتند.
نمایندگان اهواز با ماسک در مجلس حضور یافتند!
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه پارلمان در اعتراض به وضعیت نامناسب و آلوده هوا و عملکرد نامناسب دستگاه‌های ذی‌ربط درقبال این معضل، با «ماسک‌» در صحن علنی مجلس حضور یافتند.


همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در زمان نطق قبل از دستور رئیس مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیات رئیسه حضور یافتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
اگر فکر کردید با این مانورهای تبلیغاتی رییس وظیفه شناس، کوشا، ساعی، غیرسیاسی، کاربلد و کاردان و مسئولیت پذیر کابینه مارا را تحت فشار قرار بدهید تا استعفا کند باید بگویم ... خوانده اید. ای بیسوادهای بی شناسنامه تازه دوران رسید از جای خاصی تغذیه شونده ترسوی بزدل لرزان به جهنم حواله شده بی عقل خائن از پشت جبهه .... ما همچنان محکم و استوار بر اریکه قدرت تکیه زده ایم .
به جای این کارها صبر پیشه کنید تا در یک بازی برد- برد با کدخدا مودب و باهوش تکلیف تمام مشکلات ارضی و سماوی و بحری و ماورا جو ایران حل شود.
Iran, Islamic Republic of
کدخدا اهای کدخدا کجای بابا
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا نداره این هم نتیجه عمل نکردن به فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر دولت اعتدال است که عقوبت الهی دامن مردم رو گرفته
نوش آفرین
Iran, Islamic Republic of
معصومه ابتکار آب پاکی رو رو دست مردم اهواز و جاهای دیگر ریخت و گفت تا ده سال دیگر همین آش و همین کاسه است
خوب میشه تا96صبرکنید
Iran, Islamic Republic of
استاندار خوزستان مصاحبه کرده که معترضین اگر غیر قانونی تجمع کنند بدانند ما با پدرمان هم تعارف نداریم چطور سال 88 بانک اتوبوس اتش می زدید می گفتید اعتراض را نباید سرکوب کرد حالا مردم برای هوای سالم اعتراض می کنند می گویید غیر قانونی است پلیس ضد شورش می اورید
عبدالله از اهواز
Iran, Islamic Republic of
ما 12 ساله مشکل ریزگردها رو داریم آقایان تازه از خواب اصحاب کهف بیدار شده اند این هم از برکات انتخاب خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست هست
روحانی مچکریم
اگه آقای جلیلی رئیس جمهور بود یکی غیر ابتکار رئیس سازمان آقایان همچنان در خواب بودند
الهی صد هزار مرتبه شکر
عزیزان اگر فکر کردید با این حرکات ابتکار از پشت میز خود به غیرت می آید و به جنوب می رود سخت در اشتباه هستید. ابتکار همچنان به میزش در تهران چسبیده و به هیچ ترفندی میزش را ترک نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
من مانده ام چرا روحانی در مورد این مشکل سکوت کرده اندمگر این بنده های خدا ایرانی نیستند
Iran, Islamic Republic of
ایرانی رنگش بنفش است نه خاکی
بنفشه کی
مزدورِ بی سواد.برای کدخدای محترم حرف در میاری الان بگم برو به جهنم!!!!!!!!!!!
بقیه هم باید ماسک بزنند
....
باقر
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این نمایندگان محترم توسط آفای رحیمی ،از آقای جابر ابدالی پول نگرفته اند
تا كي جامعه ايران بايد شاهد حركتهاي نمايشي پوپوليستي باشه
این یعنی روزه سکوت
این اداها چیست؟؟؟ راه حل بدهید مرد مردانه. چه باید کرد؟؟؟؟
مهدی
این حرکت نمایشی نمایندگان خوزستان هم مثل حرکت قبلی آنها در خصوص برداشت و انتقال آب کارون که میخواستند استعفا بدهند که استعفا ندادن هیچ حتی جلوی انتقال آب کارون رو هم نتوانستند بگیرند انشالله که این حرکات این آقایون باعث مضحکه و جوک مردم خوزستان برای دیگران نشویم که دیگه جرات نکنیم در جائی از کشور بگوئیم خوزستانی هستیم .
مهدی (شهروند)
جه عجب نماینده شهرمان (شادگان ) هم در یک کار جمعی و اعتراضی شرکت کرد و دلمان را شاد کرد که اورا با ماسک بر روی صورت در مجلس ببینیم و امیدوار بشیم که ما هم نماینده ائی در مجلس داریم
نماینده محترم با زدن ماسک چی را میخواد ثابت کنه ؟بره فکر ی کنه تا بتواند هروقت خواست رییس سازمان محیط زیست را همانند وزیران به مجلس بکشاند. تا وقتی که سازمان باشد کاری نمیتو نید بکنید.