پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵

پشت جبهه ای که روزنامه اصلاح طلب نشان روحانی داد!

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 407402
یک روزنامه اصلاح‌طلب با انتقاد از برخی بی‌تدبیری‌های مسئولان دولتی در قبال مسائل اقتصادی و بورس خطاب به روحانی نوشت؛ آقای روحانی پشت جبهه همین‌جاست.
پشت جبهه ای که روزنامه اصلاح طلب نشان روحانی داد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، یادداشت آفتاب یزد به قلم بهمن آرمان اشاره‌ای است به سخنان اخیرروحانی که گفته بود خیانت پشت جبهه از هر خیانتی بدتر است.

این اقتصاددان با اشاره به موضوعاتی نظیر ۶ برابر شدن ناگهانی قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی و بهره مالکانه ۳۰ درصدی نسبت به صنایع معدنی نوشت: تمامی این فشارها بر صنعت و به ویژه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس وارد می‌شود و مسئولان با ناباوری از کنار آن می‌گذرند.

آفتاب یزد افزود: جناب آقای روحانی این کارها در دولت شما اتفاق می‌افتد (آن هم در حالی که قیمت فولاد، سنگ آهن، انرژی و مواد پتروشیمی در بازارهای بین‌المللی در حال افت هستند) که کاملا در تضاد با سیاست‌های اعلام شده شماست. در کجای جهان به یکباره قیمت مواد اولیه کارخانه‌ای را ۶ برابر گران می‌کنند و قیمت انرژی صنایع انرژی‌بر را ۸۸ درصد افزایش می‌دهند. در چه کشوری ۳۰ درصد بهره مالکانه از معادن می‌گیرند؟ آیا اینها در تضاد با اقتصاد مقاومتی نیستند. آیا سکوت و انفعال در بورس را همچنان باید تحمل کرد؟ جناب آقای روحانی پشت جبهه همین‌جاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
و به محض اینکه کسی هم اعتراض کند زود یه انگ سیاسی کاری و تسویه حساب شخصی و... می زنند تا ابتکار عمل را به دست بگیرند و دهان مخالف را ببندند. مثل همان توضیحات کارشناسی و فنی!!! که وزیر اقتصاد در برابر سوالهای رسایی در مجلس داد.
این نماینده مجلس هم که همین سوالات را از وزیر پرسید آنجا چوب لای چرخ دولت گذاشتن بود ولی همین مطلب را اگر این روزنامه مطرح می کند می شود انتقاد آن هم از نوع سازنده!!!
از نظر اینها حرف حق و منطقی فقط زمانی درست است که از جانب خودشان زده شود و تامین کننده منافع حزبی شان باشد!!!
کمی آشنا
بی سواد بی شناسنامه جهنمی بیکار ...
Iran, Islamic Republic of
پشت جبهه خود روحانی هست
روزنامه ی آفتاب همیشه در پشت جبهه خیانت کرده است.
روزنامه ای که به دروغ نام شهر عزیز یزد رو یدک می کشد و درواقع آفتاب لندن است
معلومه دوستان مطلب رو خوب نخوندند.به نظرم حرفش درسته