کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از پپ الهام می‌گیرم

زیدان: گواردیولا از بایرن‌مونیخ یک غول ساخت

25 بهمن 1393 ساعت 23:50

هافبک پیشین رئال‌مادرید از سرمربی پیشین بارسلونا به عنوان الگوی الهام‌بخش خود یاد کرد.


به گزارش جهان،تسنیم، زین‌الدین زیدان در گفت‌و‌گو با روزنامه «Die Welt» آلمان گفت: گواردیولا مربی فوق‌العاده‌ای است و دوست دارم ببینم چطور کار می‌کند. او الهام‌بخش من است. بایرن‌مونیخ پیش از پیوستن پپ به این تیم هم تیم بزرگی بود ولی حالا تبدیل به تیمی سطح بالا شده و این را مدیون اوست.

سرمربی فرانسوی تیم رئال‌مادرید کاستیا اظهار داشت: گواردیولا مربی منحصربه فردی است که چیزهایی بسیاری را به تیم‌هایی که هدایتش را بر عهده داشته اضافه کرده و این موضوع در مورد بایرن‌مونیخ هم صدق می‌کند و می‌بینیم که آنها در کارهای هجومی و کار با توپ نسبت به گذشته سریع‌تر عمل می‌کنند.

هافبک پیشین رئال‌مادرید خاطرنشان کرد: درست است که گواردیولا نتوانست موفقیت سال ۲۰۱۳ یوپ هاینکس را در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن‌مونیخ تکرار کند ولی از باواریایی‌ها یک غول ساخت.

گواردیولا که در ابتدای فصل ۱۴-۲۰۱۳ هدایت باواریایی‌ها را بر عهده گرفت در همان سال اول این تیم را به قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان رساند و حتی با سرخپوشان مونیخی تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت. تیم او در فصل جاری با هشت امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ دوم جدولی صدرنشین بوندس‌لیگاست.


کد مطلب: 407370

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/407370/زیدان-گواردیولا-بایرن-مونیخ-یک-غول-ساخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com