پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۷
پرویز سروری در گفت و گو با «جهان نیوز» تاکید کرد:

«تابلوهای عنایت آمریکایی» به مذاکره کنندگان ایرانی روحیه می دهد

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 407283
عضو شورای شهر تهران ضمن حمایت از درج تابلوهای مذاکره بدون ذلت در سطح شهر این تابلوها در جهت خواست مردم و رهبری از مذاکرات دانست.
«تابلوهای عنایت آمریکایی» به مذاکره کنندگان ایرانی روحیه می دهد
پرویز سروری در گفتگو با «جهان نيوز»، در خصوص واکنش ها نسبت به تابلوهای عنایت آمریکایی اظهار کرد: این تابلوها نه تنها خدشه ای به روند مذاکرات وارد نمی کند بلکه از مذاکره کنندگان حمایت کرده و به آن ها روحیه می دهد.

وی با اشاره به گذشته ایالات متحده و ظلم و ستم این کشور به ملت های جهان بیان کرد: نباید هیچ گاه گذشته ایالات متحده و ظلم ستم هایی که این کشور به ملت های مظلوم جهان و ملت ما روا داشته را فراموش کنیم، زیرا آمریکا همچنان موضوع مستکبرانه خود را کنار نگذاشته است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه " درج شدن مذاکره بدون ذلت روی تابلوها خواست مردم و رهبری است " تصریح کرد: مردم و رهبری با مذاکره همراه با ذلت مخالفند و درج شدن این مسئله روی تابلوها در واقع مطرح کردن خواست آن هاست.

سروری با انتقاد از نگاه سیاسی به این مسئله بیان کرد: هیچ گونه نگاه سیاسی و یا تلاش در جهت تضعیف مذاکرات برای درج این تابلوها صورت نگرفته و کسانی که چنین برداشت هایی می کنند به دنبال آلوده کردن فضا هستند.

وی در پایان گفت: مذاکره با امریکا در قالب مذاکرات هسته ای نافی خوی مستکبرانه این کشور نیست و همانطور که امام و رهبر معظم انقلاب فرمودند تا زمانی که ان ها رفتار خود را تغییر ندهند ملت ما گذشته را فراموش نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ظریف باید قدردان باشد..
سامیه
تاثیرگذاره موافقم
United States
یادم نمی ره اون سالی که این آدمکش ها هواپیمای مسافربری مارو زدن
میلاد
خدا کنه تاثیرگذار باشه
شکی ندارم که توجه به نیروی داخلی و توانمندی های داخلی چاره سازه
.....این تابلوها حمایت مستقیم از مذاکره کننده هاست..
مرگ بر آمریکا و اسرائیل