شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

علت اخراج پزشک پرسپولیس

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 407245
پزشک پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از سفر به مشهد، به خاطر درگیری با درخشان، پیش از رسیدن بازیکنان درفشی‌فر را ترک کرده است.
به گزارش جهان،ایران ورزشی نوشت: همه بازیکنانی که حمید درخشان در مقاطع مختلف و البته به دلایل مشابه اخراج‌شان کرده بود، خیلی زود بازگشتند اما گویا قرار نیست این اتفاق درباره پزشک پرسپولیس هم تکرار شود.

در آخرین تمرین پیش از سفر به مشهد، مهیار مرتضوی را در درفشی‌فر ندیدیم و عجیب‌تر اینکه او در جمع مسافران پرسپولیس هم جایی نداشت. بعد خبر رسید که ادامه همکاری این پزشک با باشگاه به تصمیم حمید درخشان بستگی دارد.



شایعه‌ها می‌گفتند او در محل تمرین حاضر شده اما به خاطر درگیری با درخشان، پیش از رسیدن بازیکنان درفشی‌فر را ترک کرده اما این چیزی نیست که سرپرست پرسپولیس تاییدش کند.



محمود خوردبین با رد آنچه درباره درگیری سرمربی و پزشک پرسپولیس شنیده‌ایم، می‌گوید: «اصلا بحث درگیری مطرح نبوده و هیچ اختلافی بین آنها نیست. فقط حمید درخشان صلاح دانسته یک پزشک دیگر جایگزین دکتر مرتضوی شود. به همین دلیل ایشان در سفر به مشهد تیم را همراهی نکرد و قرار است از امروز، با پزشک جدیدی همکاری داشته باشیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *