کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مولاوردی به مجوز تک‌خوانی زنان

22 بهمن 1393 ساعت 8:35

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص صدور مجوز وزارت ارشاد برای تک‌خوانی زنان و اعتراض علما به آن گفت: وزارت ارشاد برای تک‌خوانی برای زنان مجوز نمی‌دهد.


به گزارش جهان، شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص صدور مجوز وزارت ارشاد برای تک‌خوانی زنان و اعتراض علما به آن اظهار داشت: وزارت ارشاد بحث صدور مجوز برای تک خوانی زنان را تکذیب کرده و گفته چنین مجوزی صادر نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که درصورت صدور مجوز برای تک خوانی زنان نظر شما چیست، افزود: چنین مجوزی صادر نمی‌شود.

گفتنی است، پس از انتشار اخباری مبنی بر صدور مجوز برای تک‌خوانی زنان از سوی وزارت ارشاد، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دروغ خواندن صدور مجوز برای تک‌خوانی زنان گفته است که اخیراً موجی را راه انداختند و در آن اعلام می‌کنند که مجوزی برای تک‌خوانی زنان داده شده است در صورتی که تک‌خوانی وجود ندارد و ضمن اینکه عکس آلبومی که به آن انتقاد می‌کنند، عکس یک خانم است اما این آلبوم توسط محسن کرامتی و نوشین طافی همخوانی شده و در واقع تک‌خوانی نبوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اصل این خبر دروغ است، تصریح کرده براساس آن حاشیه‌سازی و ایجاد موج علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته که عمل غیراخلاقی، غیردینی است و به آنان می‌گوییم اگر قصد مقابله با دولت را دارند به نقاط ضعف اساسی که وجود دارد بپردازد و چرا دروغ‌پردازی می‌کنند.


کد مطلب: 406754

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/406754/واکنش-مولاوردی-مجوز-تک-خوانی-زنان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com