جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
نوبخت مطرح کرد:

تلاش دولت برای شکوفایی اقتصاد

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 406729
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از تزریق منابع جدید به صندوق توسعه ملی در سال جاری خبر داد و گفت: دولت تلاش خود را برای شکوفایی و رونق اقتصادی به کار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت شامگاه پنج شنبه در نشست برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت تلاش خود را برای شکوفایی و رونق اقتصادی به کار گرفته است، اظهار داشت: امسال دولت رقم قابل توجهی را برای توسعه و ایجاد اشتغال و رونق و شکوفایی اقتصادی سرمایه گذاری می کند.

وی افزود: امسال منابع جدید به صندوق توسعه ملی تزریق می شود و تلاش می شود که تسهیلات و وام در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی گفت: باید از توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بهره بیشتر گرفت و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و ایجاد اشتغال تلاش کرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به استان های محروم و کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری دارد، ادامه داد: تلاش دولت این است که با شناسایی ظرفیت ها در استانها و بهره گیری از آنها در راه توسعه و پیشرفت انها گام بردارد.

دولت مسیر پیشرفت و توسعه چهارمحال و بختیاری را هموار کند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این نشست گفت: استان چهارمحال و بختیاری در تمام عرصه های تاریخ نظام اسلامی کارنامه درخشانی دارد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام تصریح کرد: مردم این استان در راه انقلاب و حفظ و پاسداری از ارزش های اسلامی آزمون های سختی را گذرانده اند و قبول شده اند.

وی گفت: این استان دو هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد یادآور شد: مردم این استان باید از خدمان مناسب و مطلوب بهره مند شوند و ضرورت دارد دولت به توسعه و پیشرفت این استان توجه جدی داشته باشد و مسیر پیشرفت و توسعه را در این استان هموار کند.

سرمایه گذاری در حوزه گردشگری چهار محال و بختیاری در دستور کار دولت است

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بالایی دارد که تلاش شده است در مسیر بهره از این ظرفیت ها در مسیر توسعه استان گام برداشته شود.

قاسم سلیمانی تاکید کرد: گردشگری یکی از ظرفیت های مهم این استان است که دولت توجه جدی در این حوزه دارد و تلاش دارد با توسعه زیر ساختها و بهره گیری از سرمایه گذاری سرمایه گذاران، این استان را به یکی از استان های گردشگری کشور تبدیل کند.

وی عنوان کرد: از انقلاب تا کنون تلاش های بسیاری برای توسعه و پیشرفت این استان انجام شده است و این استان همچنان ظرفیت و پتانسیل کار را دارد.

وی با اشاره به توسعه راه اهن در این استان، یاداور شد: ورود راه اهن به استان آینده جدیدی را در مسیر توسعه استان رقم خواهد زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *