پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اختتامیه فیلم فجر را زنده از «پرانتز باز» بشنوید

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 406541
برنامه «پرانتز باز» اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده پوشش می‌دهد.
به گزارش جهان، مارال دوستی سردبیر برنامه رادیویی «پرانتز باز» که از شبکه نمایش روی آنتن می رود و این روزها ویژه‌برنامه‌ای برای جشنواره فیلم فجر نیز دارد در گفتگو با مهر گفت: همانطور که افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به‌طور زنده از شبکه نمایش و ایران روی آنتن رادیو رفت، در نظر داریم اختتامیه را هم به صورت زنده پوشش دهیم ولی یک نکته مهم را باید اشاره کنم و آن اینکه این‌بار به طور مجزا برنامه را روی رادیو نمایش پخش می‌‌کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه افتتاحیه به صورت مشترک از آنتن رادیو ایران و نمایش پخش شد ولی برای اختتامیه اینگونه نخواهد بود.

این سردبیر رادیویی در پاسخ به اینکه آیا طبق روال نامطلوب سال های قبل میان برنامه قطعی وجود خواهد داشت؟ بیان کرد: ما در برنامه «پرانتز باز» هیچ‌گاه برنامه زنده را اینگونه پوشش نداده‌ایم و قطعا درباره اختتامیه فجر هم این اتفاق نخواهد افتاد. تمرکز ما بر پخش از سالن در حین برنامه است مگر اینکه تصویری نشان داده شود که ما ناگزیر شویم درباره آن توضیح دهیم وگرنه سخنان مجری و سخنرانان و اعلام جوایز به طور کامل پخش خواهد شد.

دوستی تاکید کرد: اگر شروع برنامه ما از شروع اختتامیه زودتر باشد حتی بخش ورود مهمانان را هم پوشش می‌دهیم.

وی درباره اینکه مجریان برنامه از ارائه صحبت‌هایی که تمرکز شنوندگان را مخدوش کند پرهیز می‌کند، توضیح داد: ما زیاده گویی نداریم و برای پوشش کامل اختتامیه بیشتر از گفتگوهای داخل سالن استفاده می کنیم.

این فعال رسانه ای در پایان از مردم خواست چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ روی موج رادیو نمایش (۱۰۷.۵) شنونده «پرانتز باز» باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *