جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

جلسه دانشگاه آزاد درباره افزایش شهریه

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 406337
رئیس دانشگاه آزاد گفت: ششم اسفند ۹۳ جلسه هیات مرکزی دانشگاه آزاد تشکیل و در رابطه با افزایش شهریه‌ها بحث، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.
به گزارش جهان، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودیم تا مهر ۱۳۹۴ هیچ گونه افزایشی در شهریه دانشگاه آزاد نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در رابطه با این تصمیم به واحدهای دانشگاه نیز تاکید کرده‌ایم که شهریه‌ها را افزایش ندهند و در این رابطه تخلفی صورت نگیرد.

میرزاده در پاسخ به این سوال که آیا بعد از مهر ۹۴ شهریه‌ها افزایش پیدا می‌کند، گفت: ششم اسفند ۹۳ جلسه هیات مرکزی دانشگاه آزاد تشکیل می‌شود و در این مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد در خاتمه گفت: هر تصمیمی هم که در جلسه هیات مرکزی گرفته شود برای بعد از اول مهر ۹۴ است و تا آن زمان هیچکدام از واحدهای ما شهریه‌ها را افزایش نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آن روزهایی که دانشگاه آزاد در حال سودهی بسیار زیاد بود، شهریه ها را کاهش داد که امروز بخاطر زیانده بودن حدود 200 واحد دانشگاهی، مکرر شهریه ثابت و غیرثابت را افزایش می دهد؟؟؟؟؟؟
هیئت علمی
دانشجوی محترم .هزینه های دانشگاه از همین پول شما تهیه میشود دولت که کمک نمی کند بیشترین حقوق هم هیئت علمی می گیرد نه کارمند.