جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

جزئیات جدید افزایش وام مسکن مهر

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب: 406319
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که افزایش سقف ۵ میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر شامل پروژه‌های با پیشرفت بالای ۷۵ درصد می شود، گفت: بر این اساس تسهیلات حدود ۶۵ درصد واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر افزایش می‌یابد.
جزئیات جدید افزایش وام مسکن مهر
به گزارش جهان، احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: به استان‌ها گفته‌ایم ظرف سه روز لیست پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد را به ما ارائه کنند.

وی با بیان این‌که تا آخر هفته جاری اطلاعات دقیقی در رابطه با تعداد واحدهای بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در اختیار ما قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از استان‌ها، بنیاد مسکن و شهرهای جدید این آمار را درخواست کرده‌ایم که اواخر هفته جاری تعداد آن مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد واحد نیمه‌تمام مسکن مهر باقیمانده است، اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۵۵۰ هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر در سراسر کشور داریم که افزایش سقف تسهیلات مسکن شامل حدود ۵۵ درصد از این واحدها می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از استان‌ها، بنیاد مسکن و شهرهای جدید خواسته‌ایم که آمار پروژه‌های بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی را با "کد پروژه" برای وزارت راه ارسال کنند تا این افزایش وام جای دیگری صرف نشود.

مهرآبادی با بیان این‌که در حال دریافت لیست پروژه‌ها برای تحویل آن به بانک هستیم، افزود: اگر این کار را نمی‌کردیم بانک‌ها از استان‌ها لیست پروژه‌ها را می‌خواستند و این موضوع روند تخصیص منابع مالی به پروژه‌های مسکن مهر را طولانی می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر یا لانه زنبور