پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
مربیگری نکونام در گرو ابقای کی‌روش

کاپیتان با رکورد شکنی خداحافظی می‌کند؟

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 406234
جواد نکونام برای آخرین بار با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برابر سوئد به میدان خواهد رفت که بازی شماره ۱۵۰ این بازیکن با پیراهن تیم ملی کشورمان است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال ۹۴ در استکهلم، پایتخت سوئد به مصاف هم خواهند رفت تا به این ترتیب ملی‌پوشان کشورمان در سفری نوروزی به اروپا به مصاف یاران زلاتان ابراهیموویچ بروند.

تیم ملی فوتبال سوئد در این دیدار با تیم اصلی خود به مصاف ایران خواهد رفت چرا که این دیدار تدارکاتی در فیفادی برگزار می‌شود.

شایعات متعددی در مورد اتمام قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با شیلی و سوئد مطرح شده است، اما مساله قطعی ادامه همکاری جواد نکونام با تیم ملی به عنوان مربی و دستیار کی‌روش در صورت ابقای این سرمربی پرتغالی است.

در صورتیکه کی‌روش نظر فدراسیون فوتبال را برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران تا جام جهانی ۲۰۱۸ و رسیدن به سرمای مسکو جلب کند، کاپیتان تیم ملی ایران این بار در سمت دستیار کی‌روش فعالیت خود را پی می‌گیرد.

به گزارش شفقنا، نکته جالب در مورد نکونام این است که این بازیکن در دیدار مقابل سوئد که به عنوان بازی خداحافظی او محسوب می‌شود، رکورد ۱۴۹ بازی ملی علی دایی را خواهد شکست. رکوردی که به دلیل حذف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به دست نیامد.

این درحالی بود که دایی در پیامی خوشحالی خود را برای شکستن این رکورد توسط نکونام ابراز و برای او آرزوی موفقیت کرده بود. نکونام در صورت حضور در بازی با سوئد، تعداد بازی‌های ملی خود را به ۱۵۰ بازی می‌رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *