جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت ماهیگیران‌ایرانی درترکمنستان

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 405799
معاون کنسولی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: خبر کشته شدن ماهیگیران ایرانی در ترکمنستان صحت نداشته و آنها در سلامت بسر می‌برند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، قشقاوی با اشاره به خبرتیراندازی پلیس دریایی ترکمنستان به تعدادی از ماهیگیران ایرانی در اواخر آذرماه و کشته شدن این صیادان اظهار داشت: آنچه در تاریخ خبر مشاهده می‌شود رخ دادن این اتفاق در دو نوبت آذرماه و آبان ماه است.

وی ادامه داد: در این خبر آمده که طی یک تیراندازی توسط نیروهای ترکمنی به کشتی ماهیگیران ایران این کشتی غرق شده و یکی از صیادان کشته شده است که باید بگویم تمامی این خبر تکذیب می‌شود.

معاون کنسولی وزارتخارجه با اشاره به درست بودن خبر بازداشت ۴ نفر از هموطنان در ترکمنستان تصریح کرد: ما اکنون در این رابطه درخواست گزارش کرده و در حال بررسی چگونگی بازداشت و وضعیت آنها هستیم.

قشقاوی در پایان خاطر نشان کرد: این هموطنان بازداشت شده همگی در سلامت بسر برده و به هیچ کدام از آنها آسیبی وارد نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *