جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۵۷

واکنش جنتی به انتقادات گسترده مراجع تقلید/ آمار وایبری‌ها

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 405753
وزیر ارشاد با بیان اینکه ۹.۵ میلیون نفر ازشبکه وایبر در ایران استفاده می‌کنند، گفت: باید از این پدیده اجتماعی استفاده بهینه و مثبت کنیم.
واکنش جنتی به انتقادات گسترده مراجع تقلید/ آمار وایبری‌ها
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی جنتی ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با اصحاب هنر و فرهنگ اصفهان اظهار داشت: علاوه بر این میزان که از شبکه وایبر استفاده می‌کنند در کشور نزدیک به ۴ الی ۴.۵ میلیون نفر عضو شبکه فیسبوک هستند. در شرایط کنونی استفاده از همه ابزارها اجتناب‌ناپذیر است و کسی نمی‌تواند در برابر آن بایستد.

وی ادامه داد: کاربران در برابر برخی از سایت‌های اجتماعی که هم‌اکنون فیلتر است از فیلترشکن استفاده می‌کنند. این یک پدیده اجتماعی است و باید دید چگونه از این پدیده استفاده کنیم.

وزیر ارشاد بیان داشت: ما می‌توانیم با استفاده از همه این ابزارها فرهنگ و هنر خودمان را به مردم دنیا معرفی کنیم و ارتباطات خودمان را گسترش دهیم. شرط آن این است که ما از نکات مثبت فرهنگی، هنری، سینمای خودمان بگوییم.

وزیر ارشاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه به موضوع اقتصاد خلاق بیان داشت: در موضوع اقتصاد خلاق مقصود همان تراوشات ذهنی افراد است. در این راه می‌توانیم با این تفکرات ارزش مادی دهیم تا در نهایت بتواند نقش موثری در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.

وی بیان داشت: امروز نقش ارزشی محصولات فرهنگی و هنری که تحت عنوان اقتصاد خلاق در جهان استفاده می‌شود سالیانه ۸ هزار میلیارد دلار است و باید در این زمینه کار جدی شود.

وی در ادامه سخنان خود به حوزه موسیقی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه موسیقی بحث بسیار است. این حوزه جزو حوزه‌هایی است که حدود آن روشن نیست.

واکنش جنتی به انتقادات گسترده مراجع تقلید


وزیر ارشاد گفت: در این حوزه نظریات فقهی متعددی داریم و علما نظرات متعددی دارند اما آنچه برای ما ملاک است نظرات مقام معظم رهبری است که هم به عنوان مرجع تقلید و هم به عنوان رهبر انقلاب و شخصی آشنا با مباحث هنری ما براساس ملاک ایشان تصمیم‌گیری و عمل می‌کنیم.

جنتی تاکید کرد: مجوزهایی که در این عرصه داده می‌شود عموما مجوزهایی است که رعایت حقوق قانونی و شرعی در آن شده است.

وزیر ارشاد بیان داشت: متاسفانه مدت‌ها بود که ارکستر ملی و ارکستر سمفونی ما تعطیل شده بود که در نهایت این موضوع هم‌اکنون در حال احیا است.

وی همچنین درخصوص اطلاعات نادرستی که درخصوص تکخوانی مطرح شده بیان داشت: متاسفانه برخی اطلاعات نادرستی را به علما می دهند و می‌خواهند آنگونه القا کنند که ما با ارزش‌های دینی فاصله گرفته‌ایم.

وزیر ارشاد بیان داشت ما به دنبال ترویج مکتب دینی خود هستیم و با تمام ابزارها این موضوع را دنبال می کنیم. در این عرصه هنر خودش یکی از رساترین ابزارهای انتقال است.

هیچ مجوزی برای تکخوانی بانوان صادر نشده است

جنتی بیان داشت: تاکنون هیچ آلبومی که تکخوانی خانم‌ها در آن بوده باشد مجوز نگرفته است. اینکه آیا تکخوانی حرام است یا حلال بحث دیگری دارد که باید در جای خود درخصوص آن صحبت کرد.

جریانی به دنبال تهدید دولت با جعل و تحریف مسائل است

وی با بیان اینکه عده‌ای سازمان‌یافته راه می‌افتند و علیه دولت مسائلی را مطرح می کنند گفت: البته اگر آنچه هست را با زبان انتقادی بیان کنند ما کاملا استقبال می‌کنیم. یکی از خصوصیات دولت فعلی باز بودن سینه برای انتقادها است.

وی تصریح داشت: احساس من این است که مجموعه هایی در دولت جدید شکل گرفته اند که این دولت منتخب آنها نیست و به صورت سازمان یافته و حساب شده تبلیغاتی را ضد دولت انجام می دهند و آنچه بیان می کنند پایه صحیحی ندارد.

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه جریانی به دنبال تهدید دولت با جعل و تحریف مسائل هستند افزود: مثلا می‌گویند کتاب کلنل دولت‌آبادی مجوز گرفته در صورتی که چنین نیست یا در حوزه سینما می‌گویند فلان فیلم مجوز گرفت و اکران شد در حالی که ما خودمان خبر داریم کدام فیلم اکران می‌شود و کدام اکران نمی‌شود. در حوزه تئاتر و موسیقی هم همه موازین اخلاقی و شرعی کنترل و اعمال می‌شود و بعد از آن است که مجوز داده می‌شود. با همه این حرف‌ها می‌بینیم که میدان جعل و دروغ و شایعه‌سازی باز است.

لایحه ساماندهی کانون های تبلیغات به مجلس ارائه شد

وزیر ارشاد با بیان اینکه کانون های تبلیغات نیاز به ساماندهی دارند، اظهار داشت: لایحه ساماندهی کانون های تبلیغات را به مجلس ارائه کرده ایم.

وی ادامه داد: از نمونه تخلفات تبلیغات صدا و سیما در خصوص پروژه پدیده شاندیز بود که تبلیغات زیادی را پخش می کرد که این تبلیغات منجر شد بیش از ۱۲۰ هزار نفر از مردم در این طرح سرمایه گذاری کنند و متضرر شوند.

وزیر ارشاد گفت: هم اکنون در حوزه بهداشت و سلامت هم صدا و سیما تبلیغات نادرست زیادی را انجام می دهد که نمونه آن در کرم حلزون بود که هیچ پشتوانه علمی نداشت هم اینک نیز بسیاری از روزنامه ها اقلام بهداشتی را تبلیغ می کنند که آسیب های زیادی را به مردم وارد می کند.

وی در مورد مخالفان و منتقدان دولت نیز تصریح داشت: احساس من این است که مجموعه هایی در دولت جدید شکل گرفته اند که این دولت منتخب آنها نیست و به صورت سازمان یافته و حساب شده تبلیغاتی را ضد دولت انجام می دهند و آنچه بیان می کنند پایه صحیحی ندارد اما سینه ما گشاده است زیرا دولت ما دولت مدارا و تحمل کردن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
النفاق ماالنفاق و ما ادراک مالنفاق تشت رسواییتون خیلی وقته ازپشت بام افتاده
مریم. اردبیل
آقاجان ! خوانندگی برای زن حرام است.حرام .
این دیگر فتوا نمی خواهد .فاطمه زهرا (س) از مرد نابینا هم صدای عادی خود را پنهان می کرد.به کجا می روید .لعنت خدا بر شیطان
Iran, Islamic Republic of
اگر جلوی انحراف را نگیریم باید منتظر عقوبت الهی باشیم زمین لرزه های 9 ریشتری طوفان های سهمگین و مدهش و خشک سالی کمرشکن و سیل های بنیان کن و قس علیهذا
فرزاد
بهتره این عواقبی که ذکر کردی رو به گردن خودمون بندازیم و نه دولت ها...چند نفر از ایرانی ها نماز صبحشون رو درست و سر موقع به جا می آرند؟
حجت
مگه شما از خانه های مردم خبر دارید که اینجوری قضاوت می کنید؟
این خشکسالی هم به خاطر دزدی های دولت قبل و حمایت های شماست
Iran, Islamic Republic of
منظورت از دولت قبل حتما دولت دوران سازندگي هست ديگه با آقا زادهاشون
ناشناس
زمین لرزه ی 9 ریشتری رو خوب اومدی
مگه سریال کلید اسراره؟؟؟
وجدان عمومی
United States
حق باوزیر است در مورد فیلتر بقیه ی موارد را شما رسیدگی بفرمایید.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جناب وجدان عمومی شما هم مثل بعضی افراد که خود را مردم مینامند خود را وجدان عمومی مینامید.همانند چند کشور غربی که خود را جامعه جهانی مینامند.باید بدانید که وجدان انسان از فطرت انسان سرچشمه میگیرد و فطرت انسان هم الهی است. و خداوند هم مفسدان و منافقان را دوست ندارد.پس این نوع تفکر که شما دارید وجدان شیطانی است
میشه از وجدان خودت مایع بزاری؟
مجلسیان از خواب غفلت بیدار شوید ایران شهید داده بدست وزیر ضد ارشاد در حال از بین رفتن است کم کم با وجود وزیر ارشاد تمامی خوانندگان لس آنجلسی را ملت خواهند دید شهدا شرمنده ایم فقط دعا کنیم که امام زمان عج ظهور کند تا خون شهدای عزیز ما بیش از این بی حرمت و پایمال نشود
یک بی ادب
زرشک میو خوبی است !
جنتی:
یکی از خصوصیات دولت فعلی باز بودن سینه برای انتقادها است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
رضا
اقای جنتی.
اسامی این افرادی که جریان خاصی رو تشکیل دادند و می خواند دولت رو خراب کنند نام ببرید.
چرا توهم توطئه در این دولت وجود دارد؟
بصیر
Romania
علی جنتی لطفا ادبت را رعایت کن .نظر مراجع تقلید با نظر رهبر معظم انقلاب یکی است .این چه افکاری است هرجا دولت یازدهم با وزیر هایش اشتباه میکنند . برای نجاتشان از رهبر معظم انقلاب می گویند. مذاکره حالا هم وزارت ارشاد. ولی کور خوندید دفتر حضرت آقا چرا ساکت هستند.
این دولت حساب شده دارد همه چیز را به رهبر نسبت میدهد .از طرف در مورد هسته روحانی مدام میگوید که حمایت و تایید رهبری پشت سر ماست در حالیکه رهبر منتقد و مخالف قطعی با مذاکرات است و این را همه میدانند منتها رهبر بخاطر مصالحی از مذاکره جلوگیری نکردند آنهم با 5+1 نه با آمریکا بطور یکجانبه.
الان هم علی جنتی دارد این افتضاح تکخوانی را به رهبر نسبت میدهد میگوید ماطبق نظر رهبری عمل میکنیم در حالیکه رهبر تکخونی بانوان را حرام میداند.این دولت به گونه میخواهد رهبری را با مراجع و مردم رو در رد قرار دهد.
اینها وایبر را برای اهداف انتخاباتی نیازدارند و خیلی وقت هست که دولت کارش رو در وایبر شروع کرده . اونم از نوع تخریب حریفان ... بهوش باشید
حمید
"یکی از خصوصیات دولت فعلی باز بودن سینه برای انتقادها است."
اینکه از شفاف نبودن دیدار های ظریف و 5+1000...
انتقاد میشه و رئیس جمهور هم بهتون جواب میده بدونید که سینه دولت برای انتقاد بازه
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
کاش مشکلان زیاد بیسفون سریعتر حل میشد تا میتوانستیم بیسفون را تبلیغ کنیم و جایگزین وایبرش کنیم!
صادق
United States
سلام - پس با این اظهارات لابد اتفاقات زیر را مریخی ها و ساکنان منظومه های دیگر انجام اده اند:

• اعطای مجوز نشر به اشعارِ یغما گلرویی که علاوه بر همکاری گسترده با شاهین نجفی، خواننده ی مرتد و مهدورالدم که به ساحت نورانی ائمه ی معصومین علیهم السلام بارها جسارت کرده است، با شبکه گسترده ای از افراد ضدارزش لس آنجلسی همکاری داشته و دارد!
• اعطای مجوز نشر به آثار بسیار سخیفِ سید مهدی موسوی و فاطمه اختصاری از هرزه نویسِانِ ضدانقلاب و همکارِ شاهین نجفی مهدورالدم و معاند که هر دو نیز محکوم امنیتی هستند!
• اعطای مجوز نشر به اثری در معرفی و حمایت از اسماعیل خویی، معاند تابلودار، ضداسلام، ضدانقلاب و دارای ارتباط بسیار گسترده با گروهک های برانداز مانند منافقین و گروهک های دیگر که اهانت های او به امام راحل و رهبری غیرقابل اغماض است!
• اعطای مجوز بازنشر به آثار ضدانقلاب و تجزیه طلبی مانند رضا براهنی که همراه با منافقین و معاندین در اعتصاب غذا مقابل سازمان ملل حضور داشتند!
• هماهنگی برای انتقال اجساد گروهِ ضدارزش و فراریِ سگهایِ زرد به ایران و دفنِ آنان در قطعه یِ هنرمندان!!!
• اعطای مجوز اجرای نمایش دلِ سگ (ای نمایش از سوی رهبر معظم انقلاب در سال 1376 به عنوان یک اثرِ ضدانقلاب معرفی شده اند!) توسط کارگردانِ ضدانقلاب محمد یعقوبی،
• اعطای مجوز به فعالیت گسترده یِ محمد یعقوبی در تهران و شهرستان ها و ایجاد غائله ی ضداسلام و ضدنظام
• اعطای مجوز به اجرای نمایش های محمد رحمانیان نویسنده یِ نمایشِ موهنِ روز حسین و کارگردانی که در نمایشِ ژاندارک خود از افسانه یِ هولوکاست دفاع می کند، در تهران و شهرستان ها و بسترسازی برای تجلیل از محکومین امنیتی در تالار وحدت مانند نسرین ستوده،
• حمایت از اکران فیلم قصه ها، زادبوم، من عصبانی نیستم، خانه پدری، پاداش و. . . و ایجاد بحران در داخل و استقبال رسانه های معاند در خارج
• چراغ سبز و دعوتِ رسمیِ از چهره هایی که در کنار شهرتِ هنری، از ابعاد بسیار گسترده ای در همکاری و همراهی با معاندینِ نظام و اسلام در حوزه ی ایران و اسلام هراسی دارند مانند بهرام بیضایی و . . .
• اعطایِ مجوز اجراء به نمایش ضدفرهنگ و آکنده از واژگان مستهجن، تانگوی تخم مرغ داغ و ایجاد تاوان برای نظام، ورود دادستانی به موضوع و توقیف موقت برای اصلاح این نمایش و حذف واژه های مبتذل و سخیف
• اعطای مجوز به نمایش اروتیک با موضوع زنان و مردانِ هوسباز با عنوان دورِهمیِ زنان شکسپیر
• اعطای مجوز به نمایش ضدوحدتِ ملی با نام خراکتور، اعتراض هموطنانِ آذری و . . .
• اعطای مجوز اجرا به نمایش ضدارزشِ مردی برایِ همه یِ فصول در تالار وحدت
• تحقیرِ ممیزیِ کتاب توسطِ وزیر با عنوانِ (اگر قرآن وحی منزل نبود، ممیزان آن را هم رد می کردند)
• اعطای مجوز به نشر کتاب ایران در گذر روزگاران، که نویسنده ی آن سابقه یِ بازداشت امنیتی و فعالیت های ضدارزش دارد، از مصاحبه شوندگان نیز می توان به علی میرفطروس به عنوانِ نیمه یِ دومِ سلمان رشدی و هتاک به پیامبر اسلام(ص)، عباس میلانی عضو اسبق حزب توده و سلطنت طلب ضدانقلاب که در سال 1392 طرح براندازی را برای نمایندگان سنا و کنگره یِ آمریکا ارایه کرد و . . .
• اجازه ی نشر به کتاب ضحاکِ غلامحسین ساعدی از مبتذل نویسان دوران طاغوت و همکار ساواک
• اعطای مجوز نشر به آثار محکومین فتنه مانند جلایی پور، نعیمی پور، میردامادی و . . .
• اعطای مجوز به آثار موهنی مانندروضه نوح، گاماسیاب ماهی ندارد، هوبره و. . . که با واکنش شدید فعالان فرهنگی و حامیان ارزش های انقلاب اسلامی از ادامه ی روند پیشگیری شد.
• تجلیل از اسدزاده، مدیر خبرگزاری ایبنا به دلیلِ چاپِ کتاب با مفاهیمِ ضدانقلاب در باکو و ورود آن از مبادیِ مختلف به داخل کشور!!!، برکناری مدیرکل کتاب ارشاد به دلیل مقابله با این امرِ ضدارزش
• اعطایِ مجوزِ نشر به نشریاتِ زنجیره ایِ هتاکِ دورانِ اصلاحات مانند نشریه یِ زنان و . . .
• اهانت آشکار و همراهیِ روزنامه یِ مردم امروز با توهین کنندگان به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) و عدم هیچ برخوردی از سوی ارشاد و ورود دادستانی به موضوع!
• تلاش و حمایتِ وزیر ارشاد از رفع فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی، ایجاد غائله و ورودِ مراجع به موضوع
• حمایت از همکارانِ جشنواره هایِ ضدایرانی و انتصاب آنان به عنوان داور در جشنواره هایِ ملی و بین المللی مانند ساعد مشکی و . . . و بی توجهی کامل به هشدارهای مردم و متدینین
• دعوت از نوازندگانِ حامی جریانات ضدارزش مانند تکخوانی در خارج از کشور و انتصاب آنان به عنوان داوران جشنواره های داخلی، مانند انتصاب سعید فرجپوری به داوری جشنواره موسیقی جوان
• حمایت از هنرمندنمایانی مانند سهراب پورناظری که سابقه یِ اجرا با اهالی فتنه در رادیوملی آمریکا، اجرای مشترک با عناصر ضدانقلاب و ضدایران مثل سوسن دیهیم و محسن نامجو و . . .را در کارنامه یِ درخشانِ ضدانقلاب و ضدایرانِ خود دارند!
• حمایت بی شائبه و گسترده از مراکزی مانند خانه ی موسیقی که کارکرد آنان به مثابه یِ کارگزارانِ جنگ نرم است، همان خانه ی موسیقی که احیایِ عوامل مرتبط با دشمنان انقلاب و اسلام مثل شجریان را در دستورکار خود داشته و دارند، همان خانه ی موسیقی که به محض استقرار علی مرادخانی در معاونت هنری، تکخوانی زن را به عنوان مهم ترین موضوع کاری مطرح کردند، همان خانه ی موسیقی که بحران آفرینی و استقبالِ رسانه های معاند را در سرلوحه ی کاریِ خود قرار داده است!
• تلاش گسترده برای احیا و عادی سازی حضور افرادِ معلوم الحال مانند هوشنگ سیحون، پرویز تناولی و . . .
• اعطای فرصت به فتنه گران در قالبِ عدم نظارت و توجه به برگزاری رویدادهای ضدارزش و ضدفرهنگ مانند نمایشگاه محمد نوری زاد، و ایجاد محفل برای گردهمایی محکومین امنیتی، فعالانِ فتنه و مرتبطین با سرویسهای بیگانه و . . .استقبال و خشنودیِ رسانه های معاند
• حضور وزیر در محافل با حضور محکومین فتنه مانند مهدی خزعلی و جهانبخش خانجانی و . . .
• اعطای مجوز نشر به اثر شاعرِ ضداخلاق و ضداسلام علی اکبر یاغی تبار
• هجو ارزش ها و نمادهای اخلاق توسط وزیر در قالب : نگرانی ما از ساپورت پوشیدن زنان عمیق تر است، یا دفاع از کارِ ضداخلاقِ لیلا حاتمی در جشنواره و . . .
• اعطای مجوز نشر به آلبوم موسیقاییِ عضو گروهک تجزیه طلب و محارب کومله و برنامه ریزی برای رونمایی آن در خانه ی موسیقی که با ورودِ دادستانی پیشگیری شد!
• اعطای مجوز به اجرای آثارِ عماد رام، عضو گروهک منافقین و سازنده یِ قطعه یِ فروغ جاویدان در تالار وحدت، ورود ناجا و پیشگیری!
• اعطای مجوز به کنسرت رضا روحانی (از تبارِ شهرداد و انوشیروان روحانی) برای اجرا در حوزه هنری، ورود ناجا و پیشگیری!!
• اعطای مجوز نشر به کتابِ شاعر و آهنگساز معاند و ضدانقلابِ تابلودار شهیار قنبری
• حمایتِ ویژه از مرتبطین با خوانندگانِ لس آنجلسی مانند فیروز برنجان، حبیب محبیان و . . .
• تعطیلی تمام جشنواره و رخدادهای ارزشی مانند جشنواره موسیقی مقاومت، جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع)، جشنواره پیامبر اعظم(ص) و . . .
• بی توجهی به فعالیت هایِ ضدارزش مروجینِ تکخوانیِ زن مانندِ مجید درخشانی، مهدیه محمدخانی، نوشین طافی و . . . و حمایت از آنان در قالبِ اعطای مجوزهای داخلی
• اجازه یِ توشیح به فعالانِ فتنه در آثارِ موسیقایی مانند آلبوم برمن گذشت
• حمایت از نمادهای ابتذالِ موسیقی مانند رپ و اعطای مجوز به اجرای کنسرت و انتشار قطعاتِ متال
• حمایتِ ویژه از محمدرضا شجریان به عنوانِ نمادِ تحرکاتِ ضدانقلاب و هتاک به احکامِ الهی و فعالِ رسانه های معاند، حامی فتنه و مرتبط با خطوط ضد ایرانیِ خارج از کشور
• مخالفت آشکار با احکام و آموزه های دینی و ارزش ها در قالب گنجاندن برنامه هایی مانند کنسرتِ پری ملکی برای عموم در جشنواره ای با عنوانِ فجر انقلاب اسلامی
• برگزاری مراسم مختلف در موزه ی موسیقی متعلق به شهرداری تهران با مدیریت علی مرادخانی و بسترسازی برای حضور فعالانِ ضدارزشِ مقیم خارج از کشور مانند پـروا و تداعیِ چهره هایِ دورانِ پیش از انقلاب
• انتشار اخبار از فعالیت های افراد معلوم الحال مانند یغما گلرویی و . . .در هنرآنلاین متعلق به معاونت هنری ارشاد
و صدها موضوع و مطلب مشابه دیگر
پیشنهاد می شود با وزیر ارشاد مریخ برخورد شود!
پیچک
Iran, Islamic Republic of
استاد جنتی؛با این کارهایی که دولت داره انجام میده دیگه نیازی به تهدید نیست!!!
زنده باد اقای جنتی گوش به بعضی حرفها نده !
فاظمه از کاشمر
جهان سلام دیروز یک پیام گذاشتم تویکی از خبرا که الان حذف شده مربوط به فعالیت جدید شبکه های هرمی بود تحت عنوان نت ورک مارکتینگ بازاریابی اینترنتی که تو شهرستان های دور از مرکز فعال شدند و به سرعت دارن عضو گیری می کنند تمام کالا هایی که بازور می فروشند خارجی بایک برند خاص ،خودشون می گن کاملا قانونی و از شورای نگهبان تایید گرفتند می خواستم پیگیری کنید واقعا قانونی ،چون دوباره سرمایه های ملی داره جذب این فعالیت می شه نتیجه رو هم در قالب خبر بیان کنین .خیلی ار فامیلای ما عضو شدن کاشمرخلیل آباد بردسکن خراسان رضوی که ما خبر داریم مرتب میتینگ و جلسه میذارن تو رو خدا رسیدگی کنین.
Romania
شک ندارم خرج کردن از رهبری و قرار دادن این بزرگوار در مقابل مراجع تقلید خودساخته این وزیر است !!!
مقام معظم رهبری اصلا تو اینجور ریزه کاریهای دولت دخالت نمیکنه
بزودی منتظر صحبت های رهبر عزیزمون تو رد این صحبت ها باشید
محمد
سلام.چرا از رهبر معظم انقلاب خرج میکنی اگر واقعا قلبآ نه زبانی پیرو ایشان بودید وضعیت فرهنگی به این شکل نبود سوء مدیریت خود را توجیح نکنید
عجب گچ کاریه..
مرتضی
س: اگر در موردى صداى زن مصداق غنا نباشد گوش دادن آن چه حكمى دارد؟
ج) در حرمت غنا فرقى بين اين که مغنّى زن باشد يا مرد نيست و شنيدن صداى زن اگر غنا نباشد، حرمت شرعى ندارد مگر آن که به قصد ريبه يا موجب ترتّب مفسده باشد ولى شنيدن خوانندگى زن که غالباً مشتمل بر مفسده است جايز نيست.
http://www.leader.ir/tree/?catid=49
حالا با این استفتای حضرت آقا که در سایتشون اومده نمیدونم علی آقای جنتی چطور معتقدن که پیرو نظر آقا هستند؟
با نام
باید وزیر ارشاد به خاطر این جسارت عزل بشه
عزلش نکنند مردم عزلش خواهند کرد
امین بروجردی
جالبه اقای وزیر یعنی شما می فرمایید مقام معظم رهبری با اقدام شما در مجوز دادن به تک خوانی یک زن موافق هستند .این درست است که مقام معظم رهبیری با نقش پدرانه خود سعی در ارام نمودن جو دارد وهمچون پدری دلسوز که نمی خواهد اقدام فرزند خطا کارش را به او گشزد نماید به شما تذکر نمی دهد اما شما دیگر نباید این طوری برداشت کنید که چون رهبری سخنی در این مورد نگفته موافق اقدام شما می باشد .ضمن این که بسیار بعید است که وقتی چند مرجع تقلید محترم که برای مقام معظم رهبری مورد احترام هستند نظر خاصی را می دهند مقام رهبری مخالف نظر مراجع یاد شده باشد .انچه از شواهد وقرائن بر می اید حداقل این است که اگر حتی رهبری مخالف اقدام شما نباشد حداقل موافق اقدام شما نیست
محسن
البته نظر آقا را هم قبلا شنیده بودیم خیلی زودتر از علما!
شریف
اقای جنتی مکنب اسلام خوانندگی زن نامحرم را حرام دانسته ودر مورد نشر چشمه که مجوز این آلبوم را داده و خانم خواننده توسط مجری موسیقی سیما در یک تالار معرفی میشود نشرچشمه قبلا بعلت نشر ضد انقلابی تعطیل میشودولی دوباره توسط وزارت شما اجازه نشر میگیرد بیایید راجع به نشر چشمه که چگونه به این آلبوم مجوز داده برای مردم توضیح دهید.
مجتبی
مکتب دینی خود؟!
نسترن
من نمیدونم آیا واقعا این آقا نمیدونه که وایبر و فیس بوک سیستم های جاسوسی اند یا .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای کاش دولت یک آدم متفکر و مطلع رو در این مقام به این مهمی میگذاشت . در این موقعیت مهم که در جهان دارد این اتفاقات می افتد این سوتی های وزارت ارشاد آدم رو به تعجب و تاسف وا می دارد .
جانم ؟
یا وزیر اشتباه بیان کرده یا شما ها کرمتون گرفته
8000 میلیارد دلار = 8 تریلیون دلار
بودجه کل آمریکا بزرگترین اقتصاد دنیا با اون بودجه وحشتناکش 1.300 تریلیون دلار بود
یه چیزایی ملت ما هم اسکل عدد رو میخونن ولی فکر نمیکنن :|
یا شما آقای خبرنگار دیدی وزیر داره اون عدد رو میگه بپرس ازش دوباره شاید اشتباه بیان کرده نه اینکه فکر نکرده بیای بذاریش دال سایتت که خبر 100 در 100 چرت واهد بود
مهدی
این آقا چطور به خود اجازه می دهند از رهبری هزینه کنند؟!
حران
Iran, Islamic Republic of
چرا اینا هر چی میشه از رهبر مایه میذارن
مجلس از تیتر زدن روزنامه های افساد طلب میترسه وگرنه وزیر فرهنگ باید استیضاح و برکنار شود
برادر سه شهید
این قدر از مقام معظم رهبری هزینه نکنید این رفتارها مشکل شما را حل نمی کند هرچند استراتژی این دولت بد نام کردن چهره مظلوم اقا است واینرا مردم خوب فهمیدند وبیدار هستند
Iran, Islamic Republic of
«در این حوزه نظریات فقهی متعددی داریم و علما نظرات متعددی دارند اما آنچه برای ما ملاک است نظرات مقام معظم رهبری است که هم به عنوان مرجع تقلید و هم به عنوان رهبر انقلاب و شخصی آشنا با مباحث هنری ما براساس ملاک ایشان تصمیم‌گیری و عمل می‌کنیم»


ایشان به خیال خودش می خواهد توپ را بندازد جای دیگر! اما نمی داند
نظر حضرت آقا برای شما ملاک است بسیار خوب به ما ثابت کنید که العیاذ بالله حضرت آقا فتوا داده اند که تک خوانی زن اشکالی ندارد چرا خود را پشت این آن و آن قایم میکنید تا برروی چنین مسائلی در پوش بگذارید
حسن سليمي
همانطور كه مجوز دادن به خوانندگي زنان بد است (كه همينطور است) نبليغات افسار گسيخته در صدا و سيما هم بد و ناخوشايند است (مثل تبليغات پديده شانديز، كرم حلزون، انواع چيپس و پفك و ...)
بنابر فتوای آیت الله خامنه ای ترویج موسیقی حرام است.رساله آموزشی جلد2 مبحث موسیقی
رها
آقای وزیر شما در مورد موسیقی نظر خودتون را اعمال می کنید نه فتوای رهبری را! درضمن تفاوت نظرات علما در مورد خوانندگی زنان این نیست که بعضی مجوز بدن بعضی ندن . خوانندگی زنان حرام است !برید مطالعه بفرمایید لطفا
modern
اگر صدای خانم حرام است شما گوش نده/ پس خانمها بیان بگن موسیقی آقایان حرام است/ اینقدر فساد در خفا انجام میشه عزیز دل برادر که موسیقی توش گمه/ما ایرانی ها به چی دل خوش کنیم؟همه مثل شما نمیتونن متقی باشند عزیز دل.
مجید
این آقای و ز ی ر ا ر ش ا د یادش رفته که می گفت به نظر من خواننگی خانم ها اشکالی نداره
یا اینکه سیلی مراجع محترم به قدری محکم بود که مجبوره فعلا یادش بره
عده‌ای سازمان‌یافته راه می‌افتند و علیه دولت مسائلی را مطرح می کنند این سخن شما کاملا درست است
کلا دولت دولت راستگویانه دیگه.. ماشا الله همشون از دم راست میگن
با سلام
سلام اولا آیا شحص وزیر و کارشناسان خوزه های تخت امر ایشان مصون از اشتباه هستند که هیچ حطایی را نمی پذیرنر ثانیا کلی گویی در حصوص فتوای رهبری که هنر نیست و آیا این اقدام نسنجیده ایشان چنینی شایبه ای را که بین مراجع دینی و رهبری انقلاب وجود دارد ایجاد نمی کند .
امید
احسنت به وزیر باهوشمان
دیدبان
چرا اینقدر از وایبر میگوئید نرم افزاری که ساخت اسرائیل و برای جاسوسی طراحی شده است نرم افزاری که آمار واطلاعات گوشیهای همراه و صاحب آن را برای اسرائیلیها میفرستد چرا آن را فیتلر نمیکنند و فقط از مزایای آن صحبت میکنند و معایب آن را نمیگویند که البته معایبش بیشتر است ؟
آقای جنتی ازریابازی دست بردارمجوزهایی که درحوزه فیلم وکتاب وموسیقی داده ای ازتو بعید بودوضمنا اینها توجیه است وباید جواب خدارابدهی ...چرااجازه دادی خیلی ها باطرح این موضوعات مناقشه وجنجال درست کنند پس تواجازه داده ای
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
" یکی از خصوصیات دولت فعلی باز بودن سینه برای انتقادها است."
جل الخالق!!! پس اینها حرفهای منه:
بی سوادها بی شناسنامه ها تازه به دوران رسیده ها، از جای خاصی مواجب بگیرها، بزدلها، لرزانها ترسوها برو ید به جهنم، این آخر هم که بی عقلها....
منتقد از نظر این دولت ، اتفاقا !!!!
خیلی هم باسواده..!
ترسو هم نیست...!
اصلا هم نمی لرزه...!
جهنم هم نمی ره...!

صــــــــــــــــــــاف می ره بهشت.
عین سین
Iran, Islamic Republic of
هر آنکو ندارد نشان از پدر توبیگانه خوانش مخوانش پسر طفلی خودش گفته من پیرو افکار هاشمی هستم تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
امام خمینی(ره):نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد!