سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

هراس نتانیاهو از نوع حمایت ایران از سوریه

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 405732
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با قیاس ایران و داعش مدعی شد جمهوری اسلامی در تلاش است در سوریه جبهه‌ جدیدی علیه این رژیم تشکیل دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» در بازدید از مرز اراضی اشغالی با سوریه، مدعی شد، ایران در تلاش است از جنگ داخلی سوریه برای باز کردن جبهه جدید علیه اسرائیل استفاده کند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، نتانیاو که یک هفته بعد از حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله علیه نظامیان رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان اشغالی رفته بود، مدعی شد، ایران مدتی است می‌کوشد علاوه بر جبهه‌ای که اکنون در جنوب لبنان و غزه دارد، جبهه جدیدی در سوریه علیه این رژیم تشکیل دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مردم و دولت اردن به خاطر اعدام خلبان اردنی به دست نیروهای داعش تسلیت گفت، اما، بار دیگر از این موضوع بهره گرفت تا ایران را مورد هجمه قرار دهد. او با قیاس ایران و داعش مدعی شد:« داعش مردم را زنده زنده می‌سوزاند و در جمهوری اسلامی نیز مردم را در میدان‌های شهر به دار آویزان می‌کنند»!

سخنان نتانیاهو در این باره در حالی بیان می‌شود که «آویگدور لیبرمن»‌ وزیر خارجه اسرائیل روز گذشته (چهارشنبه) در سخنانی از اقدام اردن در اعدام یک عضو داعش و یک عضو القاعده به تلافی مرگ خلبان اردنی تعریف و تمجید کرد!

چندی پیش بالگرد رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطره کاروان رزمندگان حزب‌الله را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۶ عضو این سازمان و یک سردار ایرانی شد. بعد از آن حزب‌الله اعلام کرد که این اقدام را تلافی خواهد کرد. از این رو بود که هفته گذشته حزب‌الله نظامیان صهیونیست را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *