پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
AFC میزبانی را به کشور می‌دهد نه به ورزشگاه

شانس ایران و امارات برای میزبانی آسیا

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 405540
مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ شانس ایران و امارات را برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا مساوی دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سهیل مهدی در مورد بازدید بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو ورزشگاه تختی و آزادی تهران اظهار داشت: بحث اصلی این بازدید، بررسی گزارش توسعه و پیشرفت ورزشگاه تختی بود که ایران آن را به عنوان ورزشگاه رزرو آزادی معرفی کرده است، در واقع بازدید اصلی مربوط به ورزشگاه تختی بود و در مورد ورزشگاه آزادی هم یکی، دو موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ورزشگاه تختی بحث بازرسان برخی امور زیر ساختی از جمله جانمایی فضاها بود که گزارش پیشرفت کار تهیه شد و در مورد ورزشگاه آزادی هم نکته خاصی وجود نداشت و آنها گزارش خود را تهیه کردند. این بازدید نهایی بود و بعد از آن بازرسان AFC عازم امارات شدند.

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ با بیان اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت میزبانی را به کشور می‌دهد نه به ورزشگاه یادآور شد: علاوه بر وضعیت ورزشگاه‌ها، موارد زیر ساختی دیگر مانند امکانات هتل، اقامت، رفت و آمد و سیستم پروازی کشور هم دیگر مسائلی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد و در همین آخرین بازدید هم گزارش کاملی در این مورد به بازرسان ارائه شد.

مهدی درباره اینکه در آخرین بازدید، نمایندگان AFC ایراد جدیدی را طرح کرده و چه نظری در مورد شرایط میزبانی ایران داشته‌اند، به تسنیم گفت: ایراد خاصی طرح نشد ضمن اینکه بازرسان به هیچ عنوان در این مورد و میزان رضایت یا نارضایتی از امکانات صحبت نخواهند کرد و به ما هم گزارشی نمی‌دهند. وظیفه آنها تنها تهیه گزارش برای هیئت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیاست تا آنها تصمیم نهایی را در این باره بگیرند. البته این بازرسان توجه دارند که بعد از این بازرسی هم ما چهار سال تا زمان میزبانی جام ملت‌ها فرصت داریم.

مهدی با اشاره به اینکه تا این لحظه شانس هر دو کشور ایران و امارات برای میزبانی جام ملت‌ها ۵۰ درصد است، تصریح کرد: ایران از نظر داشتن تماشاگر و خونگرمی فوتبالی شرایط امتیازات خود را دارد و از سوی دیگر طبیعی است که امکانات هتلی و ورزشگاهی امارات کمی از ما بهتر است. فرصت زیادی باقی نمانده و فکر کنم تا یکی، دو ماه دیگر نام میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۹ اعلام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *