سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

واکنش کفاشیان به اظهارات نماینده مجلس

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 405468
علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به مدعاي رسايي نماينده مجلس درباره واريز پول فدراسيون به حساب شخصي ، توضيح کاملي داد.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، رئیس فدراسیون فوتبال در باره واریز بخشی از پول های فدراسیون فوتبال به حساب شخصی فردی گفت: تاکنون هیچ پولی از فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیا به حساب شخصی کسی واریز نشده است، مگرحساب سفارت ایران، چون اصلا این نهادها قبول نمی کنند که پولی به حساب شخصی واریز کنند.

وی افزود: بخشی از هزینه ها را در داخل کشور تامین می کنیم و باید به خارج از کشور منتقل شوند تا برای پرداخت حقوق مربیان وهزینه اردوها مصرف شود اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم به راحتی این کار را انجام دهیم. از هوشنگ مقدس تشکر می کنم که این کار را بدون کارمزد برای ما انجام داده است چون اگر بخواهیم این کار را از طریق یک صرافی انجام دهیم باید کارمزد بپردازیم. چند سال پیش یک حساب در کشور مالزی باز کردیم اما به دلیل تحریم ها، یک میلیون دلار از پول های ما که در این حساب بود از دست رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش گفته است که مقدس را قبول دارم و پول حقوق من را به حساب وی واریز کنید. او هم بلافاصله پس از واریز شدن پول به حسابش، آن را به حساب کی روش منتقل می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *