جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراف تلویحی اسراییل در حمله به قنیطره

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 404501
وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی چهارشنبه شب به صورت تلویحی پذیرفت که اسرائیل حمله اخیر به منطقه «قنیطره» سوریه را که به شهادت یک سردار ایرانی و فرزند «عماد مغنیه» منجر شد، ترتیب داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی چهارشنبه شب تلویحا تائید کرد که این رژیم عامل حمله دو هفته قبل به منطقه «قنیطره» در سوریه بوده است.

در جریان این حمله سردار محمد علی الله دادی، «جهاد مغنیه» فرزند فرمانده شهید حزب‌الله «عماد مغنیه» و چندین تن دیگر از اعضای حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند.

هرچند از ابتدا مشخص شده بود صهیونیست‌ها عامل این حمله بوده‌اند، اما اسرائیلی‌ها مانند گذشته سیاست سکوت در پیش گرفته و مسئولیت این حمله را نپذیرفته‌اند.

با این حال، یعلون چهارشنبه، پس از عملیات موفق حزب‌الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا، تلویحا مسئولیت حمله به قنیطره را پذیرفت. وی در این رابطه گفت: «تنها چند روز قبل ما یک مقام ارشد یکی از این سازمان‌های تروریستی را هدف قرار دادیم. او قصد داشت طی هفته‌های آتی و در آینده از بلندی‌های جولان و مناطق اطراف آن، حملاتی جدی علیه اسرائیل ترتیب دهد.»

پایگاه خبری «عاروتص شوع» نوشته است که اشاره وی به حمله نیروی هوایی اسرائیل در سوریه است که به شهادت «جهاد مغنیه فرمانده کلیدی حزب‌الله» منجر شد.

یعلون در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: «ایران و حزب‌الله تلاش می‌کنند و همچنان هم تلاش خواهند کرد تا به هر نحو ممکن، از بلندی‌های جولان و همین‌طور از لبنان به اسرائیل ضربه بزنند.»

رژیم‌صهیونیستی تائید کرده است که در جریان عملیات حزب‌الله در شبعا، دو نظامی این رژیم کشته و چندین تن نیز زخمی شده‌اند. منابع غیررسمی این آمار را تا ۱۵ تن نیز اعلام کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *