کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحلیل خطیب معروف از نامه رهبرانقلاب

8 بهمن 1393 ساعت 8:20

مسئول موسسه روایت سیره شهدا گفت:‌ پیام رهبری غوغایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی به پا کرده است اما رسانه‌های رسمی دشمن تلاش کردند نگذارند این صدا به دنیا برسد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم شب شیدایی که سه شنبه شب در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) سه هدف را برای ایران اسلامی در نظر داشتند و برای رسیدن به این اهداف اقدامات گسترده‌ای انجام دادند اما هدف سوم این شخصیت بزرگوار را امروزه ما باید به تحقق برسانیم.

وی نابودی رژیم شاهنشاهی، بیداری جهان اسلام و بیدار کردن جوانان عدالت خواه دنیا را سه هدف مذکور خواند و تصریح کرد: امام خمینی (ره) بیداری اسلامی را در ایران کلید زدند و امروزه این بیداری در حال گسترش است که یکی از نشانه‌های آن بیدارشدن جوانان عدالت خواه دنیا است.

مسئول موسسه روایت سیره شهدا تاکید کرد: رهبری با نامه خود به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی و استفاده از شیوه پیغمبری، فطرت پاک جوانان اروپایی را تاکید، حس پیشرفت‌خواهی آن‌ها را تایید و اینکه بخواهند اسلام را از رسانه‌های استکبار دریافت کنند تخریب کردند زیرا اسلام در قرآن خداوند و روایات به خوبی بیان شده است.

وی از عراق به عنوان خط مقدم جنگ استکبار و اسلام نام برد و گفت: عراقی‌ها که در هشت سال دفاع مقدس با تحریک آمریکا در برابر ایران ایستادند، امروزه برادرمان هستند و با عهدی که بسته‌ایم در هرنقطه‌ای نیاز باشد، حضور مستمر خواهیم داشت.

ماندگاری خاطرنشان کرد: در این هفته‌ای که رهبری پیام داده‌اند غوغایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی به پا کرده است اما رسانه‌های رسمی دشمن تلاش کردند نگذارند این صدا به دنیا برسد در صورتی که رسانه‌های مجازی به خوبی این موضوع را مطرح کرده‌اند و این نشانه روحیه عدالت‌طلبی جوانان است.


کد مطلب: 404298

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/404298/تحلیل-خطیب-معروف-نامه-رهبرانقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com