کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمدن دايي به پرسپوليس با تاجر ميلياردر؟

8 بهمن 1393 ساعت 0:51

مشتري جديد ۵۰۰ ميلياردي پرسپوليس از هموطنان کرد است که پيشه‌اش تجارت بوده و صاحب چند شرکت به خصوص در زمينه توليد لوازم آرايشي و بهداشتي است. او که فاميلي‌اش با فاميلي يک بازيگر مطرح سينما يکي است و از او به عنوان آقاي «کاف» ياد مي‌کنند. اين فرد تاجرپيشه علاقه زيادي به فوتبال و پرسپوليس دارد و پيش از اين هم ۲ بار در قالب اسپانسر به سرخ‌پوشان نزديک شده و کمک کرده است.


به گزارش جهان، خراسان نوشت:  در حالي که اين روزها همه جا صحبت از واگذاري سهام باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال از طريق مزايده است و جلسات متعددي هم از سوي افراد مختلف براي تشکيل تيم جهت خريد سهام سرخابي برگزار مي‌شود، روز گذشته برخي سايت‌ها خبر جالبي را منتشر کردند که مي‌تواند همه معادلات واگذاري سرخابي يا حداقل پرسپوليس را به هم بزند. روز گذشته برخي سايت‌ها مدعي شدند فردي حاضر شده براي خريد پرسپوليس ۵۰۰ ميليارد هزينه کند و همه مبلغ را هم نقد و جيرينگي بپردازد!

اين فرد تاجرپيشه که براي خريد پرسپوليس با مبلغ قابل توجه و هنگفت ۵۰۰ ميليارد اعلام آمادگي کرده فقط يک شرط براي تحقق بخشيدن به اين تصميمش دارد و آن حضور علي دايي در کنارش است. به گفته يک منبع آگاه و نزديک به علي دايي مشتري جديد ۵۰۰ ميلياردي پرسپوليس از هموطنان کرد است که پيشه‌اش تجارت بوده و صاحب چند شرکت به خصوص در زمينه توليد لوازم آرايشي و بهداشتي است. او که فاميلي‌اش با فاميلي يک بازيگر مطرح سينما يکي است و از او به عنوان آقاي «کاف» ياد مي‌کنند به واسطه يکي از بستگانش که با علي دايي دوست و همکلاسي بوده با سرمربي سابق سرخ‌پوشان آشنا شده و اين آشنايي به دوستي نزديکي تبديل شده به طوري که او خريد سهام پرسپوليس را به حضور دايي مشروط کرده است.

البته اين فرد تاجرپيشه علاقه زيادي به فوتبال و پرسپوليس دارد و پيش از اين هم ۲ بار در قالب اسپانسر به سرخ‌پوشان نزديک شده و کمک کرده است. در واقع او همان فردي است که براي حضور پيشکسوتان ميلان در تهران و بازي با پيشکسوتان پرسپوليس اسپانسر شد و سال گذشته هم براي اسپانسري باشگاه با رقم قابل توجهي پا پيش گذاشت که شرط در اختيار گرفتن برند باشگاه، او را از اسپانسري يک فصل پرسپوليس دور کرد. حالا او پس از يک سال انتظار دوباره پا پيش گذاشته و اين بار خواهان در اختيار گرفتن سهام پرسپوليس به مبلغ ۵۰۰ ميليارد است که تقريبا ۲ برابر قيمت تعيين شده براي مزايده است.

او که به ادعاي خودش تاکنون نه وامي دريافت کرده و نه علاقه‌اي به خريد اقساطي دارد خواهان خريد يک جاي سهام پرسپوليس است و از دايي هم خواسته کنارش باشد و هر مسئوليتي مي‌خواهد خود تعيين کند. گويا علي دايي که مدتي است از فوتبال کنار کشيده و تمايلي به بازگشت نشان نداده زير بار پيشنهاد او نرفته و حاضر به همکاري نيست. با اين حال تاجر ميلياردر همچنان در تلاش است تا نظر دايي را تغيير دهد و او را با خود همسو کند. اگر علي دايي حاضر به قبول پيشنهاد او نباشد تاجر ميلياردر هم قيد خريد پرسپوليس را مي‌زند اما اگر سرمربي سابق پرسپوليس موافقت کند آنگاه بايد در انتظار تغيير و تحولات گسترده در اين باشگاه بود! دايي که براي تماشاي فينال جام ملت‌هاي آسيا به دعوت AFC راهي استراليا شده شايد در بازگشت نظرش عوض شود و پيشنهاد آقاي «کاف» ميلياردر را بپذيرد و دوباره به عرصه فوتبال برگردد.


کد مطلب: 404282

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/404282/آمدن-دايي-پرسپوليس-تاجر-ميلياردر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com