پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

سروری: کشور ما را باید کشور شوراها بنامند

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 404137
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم شایسته‌سالاری در مدیران آسیب‌های جدی را به مدیریت کشور وارد می‌کند و افرادی با هویت ریاست‌طلبی در مسند مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرویز سروری در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره شایسته‌سالاری اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ کشورمان ضعف در شایسته‌سالاری است.

وی ادامه داد: عدم شایسته‌سالاری در مدیران آسیب‌های جدی را به مدیریت کشور وارد می‌کند و افرادی با هویت ریاست‌طلبی در مسند مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

سروری یادآور شد: کشور ما را باید کشور شوراها بنامند، چرا که در آن مشارکت بالا است و در حال حاضر مجلس در رأس امور است و مصوبات شورای عالی فرهنگی همانند مجلس لازم‌‌الاجرا است.

وی گفت: در شوراها مردم نقش حیاتی را در مشارکت دارند و ما این افتخار را داریم که در سطوح پایین جامعه و محلات شاهد مشارکت آحاد مردم در اداره امور هستیم و برای وضعیت مناسب‌تر، شوراها باید رشد کنند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران در حال حاضر انتخابات شورایاری‌ها در دوره جدید کلید خورده است و مراحل آن اجرایی می‌شود.

سروری در ادامه نطق خود به نامه وزیر کشور که روز گذشته درباره بررسی عملکرد شهرداران توسط شوراهای شهر نیز اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *