سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳

تشکر آیت الله سیستانی از نیروهای عراق

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 404118
حضرت آیت الله سیستانی از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق به دلیل آزادسازی استان دیاله تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، هادی العامری رئیس سازمان بدر، ساعتی پیش در کنفرانس خبری که پس از آزادی کامل دیاله برگزار شد، گفت: اگر فتوای حضرت آیت الله سیستانی و فداکاری نیروهای امنیتی و بسیج مردمی نبود، این استان از لوث تروریست‌های داعش پاک نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه کار پاکسازی می‌ن‌های مناطق استان دیاله آغاز شده است، افزود: منطقه حنبس در استان دیاله پایگاه اصلی تروریست‌های داعش بود که این پایگاه امروز نابود و دیاله کاملا آزاد شد. وعده دیدار ما در استان صلاح الدین است و مطمئنا نیروهای قهرمان بسیج مردمی و نظامی با عملیاتی مشابه شهر کرکوک را آزاد خواهند کرد.

العامری تصریح کرد: از همه نیروهای امنیتی، پلیس و بسیج مردمی می‌خواهم به توصیه‌های حضرت آیت الله سیستانی توجه ویژه‌ای داشته باشند و به جان و مال مردم این مناطق احترام بگذارند.

دبیرکل سازمان بدر از خرسندی حضرت آیت الله العظمی سیستانی از آزادسازی دیاله خبر داد و ادامه داد: پیامی از حضرت آیت الله سیستانی به من رسید که طی آن از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی به دلیل این پیروزی بزرگ تقدیر و تشکر کرده و از آنان می‌خواهد وظیفه شرعی و اخلاقی خود را در قبال دارایی مردم انجام دهند.

وی رسانه‌ها و سیاستمداران را به احترام به خون شهدای این عملیات فراخواند و گفت: از رسانه‌ها و سیاستمدارانی که همچنان از داعش حمایت کرده و از شکست این گروه تروریستی ناراحت می‌شوند، می‌خواهم به خانواده‌های ۵۸ شهید این عملیات احترام بگذارند. کسانی که از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی انتقاد می‌کنند باید به مناطق جنگی رفته و شرایط سخت اینجا را احساس کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *