چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

توصیه زن فعال عربستان به شاه جدید

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 403997
زن مخالف عربستانی و نوه آخرین حاکم آل رشید به پادشاه جدید سعودی توصیه کرد که زندانیان سیاسی را آزاد کند.
به گزارش رجهان به نقل از العالم، "مضاوی الرشید" در صفحه تویتر خود نوشت: امیدوارم ملک سلمان پرونده زندانیان سیاسی را با آزاد کردن آنها ببندد، و از آنان عذرخواهی کند، و دادگاه های صوری پایان یابند.

این فعال زن عربستانی خاطرنشان کرد، این اقدام در درجه اول به سود کشور خواهد بود و می تواند یک کار نیک و نشاندهنده نیت صادقانه شاه جدید در ایجاد تغییرات واقعی و معرفی قدرت به عنوان منبع عدل و همبستگی با ملت باشد.

این مخالف عربستانی با اشاره به این که هیچ مخالفی در داخل یا خارج کشور خواهان از بین رفتن و نابودی کشورش نیست، افزود: برخی از مخالفان معتقد به ایجاد تغییراتی هستند که باید نظرشان با احترام شنیده شود نه این که مورد سرکوب قرار گرفته و زندانی شوند.

مضاوی الرشید اظهار داشت: بستن پرونده زندانیان بی گناه از موضع قدرت بهتر از تن دادن به خواسته آنها از موضع ضعف و تحت فشار است.

وی گفت: بازگشت زندانیان به خانه هایشان باعث می شود خانواده آنها شاد شوند و جلوی نارضایتی های بیشتر در کشور را می گیرد.

مضاوی تاکید کرد، زندانی کردن مخالفان هرگز راه حل نبوده و نخواهد بود و آزاد کردن زندانیان نباید به صورت عفو باشد بلکه باید ضمن عذرخواهی از آنها خسارت ظلمی که بر آنان روا داشته شده، پرداخت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *