پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۶ عضو یک خانواده جعلی در یزد!

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 403944
رئیس پلیس امنیت یزد از دستگیری ۶ عضو یک خانواده جعلی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ «رضا رضایی» رئیس پلیس امنیت یزد گفت: با توجه به اعلام گزارشی درخصوص اینکه یک خانواده غیر ایرانی با اسناد و مدارک جعلی ایرانی در یکی از محلات یزد زندگی می‌کنند، بررسی این موضوع به مأموران اداره مهاجرت و گذرنامه سپرده شد.

وی افزود: مأموران با دستور قضایی پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات لازم، اطمینان از درستی موضوع را کسب کردند.

سرهنگ رضایی با اشاره به دستگیری شش عضو این خانواده گفت: مأموران در بازجویی‌های پلیسی متوجه شدند پدر و مادر این خانواده که از اتباع غیرایرانی هستند در سال ۷۷ با استفاده از شناسنامه جعلی ایرانی با هم ازدواج کرده و پس از آن موفق به گرفتن سند رسمی ازدواج نیز شده‌اند.

رضایی اظهار داشت: والدین این خانواده برای فرزندان خود شناسنامه و کارت ملی ایرانی تهیه کرده و فرزندانشان با همین مشخصات ایرانی در مدارس یزد در حال تحصیل هستند.

وی افزود: اعضای این خانواده ماهانه ۲۷۳ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می‌کرده‌اند و با استفاده از طرح بیمه سلامت، برای خود دفترچه خدمات درمانی گرفته بودند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد اظهار داشت: پدر خانواده با استفاده از اسناد و مدارک هویتی ایرانی با دریافت دسته چک بانکی و گواهینامه رانندگی، یک خودرو را به نام خودش خریده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *