جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۵

اشک‌های بازیکنان ایران پس از شکست

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 403420
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر عراق دقایقی داخل زمین ماندند و اشک ریختند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا امروز جمعه به مصاف تیم ملی عراق رفت و در پایان با مجموع ۱۰ بر ۹ در ضربات پنالتی و ۱۲۰ دقیقه مبارزه برابر این تیم شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

* بعد از این شکست بازیکنان تیم ملی ایران دقایق طولانی درون زمین ماندند و بهت زده اشک ریختند.

* وحید امیری که ضربه آخر پنالتی ایران را به تیر دروازه زده بود بیشتر از بازیکنان اشک می ریخت. بازیکنان سعی می کردند به او دلداری بدهند.

* کارلوس کی روش دقایقی بعد از بازی با هم به عملکرد داور انتقاد داشت . او دقایقی هم با ناظر بازی صحبت کرد.

* بازیکنان عراق پس از پیروزی در این بازی به جشن و پایکوبی پرداختند. تماشاگران این تیم هم در بیرون ورزشگاه همین کار را انجام دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرباز فراری ها اشک تمساح ریختند!!
amir.12
بازیکنای تیم ملی با غیرت بازی کردن...ولی بازی کردن یک بازیکنی که باید سربازی می رفته اتفاق تلخی بوده برا ما...کاش در برابر قانون همه یکسان بودند...
نیما راسخ
تیم ملی فوتبال عراق همیشه یکی از تیمهای قدر آسیا بوده است.هشت سال پیش همین تیم که کشورش تحت اشغال امریکا بود و مردمش ساعت به ساعت در بمبگذاریهای تروریستی کشته می شدند قهرمان جام ملتهای آسیا شد و جالب اینکه سرمربی داخلی هم داشت.پیروزی بر چنین تیمی کار دشواری است.
یه آشنا
Iran, Islamic Republic of
عیب نداره نباید گریه منن
تیم ما هیچ مشکلی برای قهرمانی آسیا ندارد جز اینکه عشق به پول کر و کورش کرده، همین!!!