شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳

گل به خودی وزیر/ مرگ دو نفر دربرابر تصویربرداران وایبری+فیلم

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 403365
ما را چه مي شود گاهي ... که ببينيم انساني در حال غرق شدن است و ما به فکر تهيه تصوير از همان صحنه دلخراش براي وايبر !
گل به خودی وزیر/ مرگ دو نفر دربرابر تصویربرداران وایبری+فیلم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، يکي دو هفته پيش گفتيم ظاهرا با توجه به شيب البته ملايم افزايش قيمت ارزاق عمومي تازگي مد شده در بعضي مسابقات به برنده ها گوشت و مرغ و از اينجور چيزها جايزه مي دهند.در يک نمونه جديد در مسابقات کشتي چوخه ، به نفرات اول تا سوم گوسفند جايزه دادند.

- موافقيد اين رويه رو به همه مسابقات و بازيهاي ورزشي -علمي -فرهنگي تسري بدهند؟ اونوقت جايزه ها چي باشه ؟ مثلا به تيم ملي بعد از بازيهاي استراليا چي بديم بهتره ؟

واکاوی آن حادثه

چند روز پيش ،عده اي جوان بر روي درياچه يخ زده شورابيل اردبيل آمدند تا عکس سلفي بگيرند، ولي ناگهان يخ ها شکست و به زير آب رفتند .

اکثر نجات پيدا کردند اما دو نفرشون غرق شدند فيلمهايي که از اين حادثه منتشر شد نشون مي ده بعضي ها مردونگي کردند و زدند به آب براي نجات حادثه زدگان. اما در همان دقايق شيرتوشير، براي برخي گرفتن يک ويديو و فرستادن روي وايبر و واتس اپ اهميتش بيشتر از نجات جان آدم ها بود.

کساني که از زواياي مختلف از غرق شدن اين دو جوان فقط تصوير گرفتندپس از مرگ اين دوجوان اين روزها چه احساسي دارند ؟...مارا چه مي شود ...مارا چه مي شودگاهي.

با ما یا اونها ؟ !

وزیر با سابقه صنعت درست در روزهایی که ظریف وجان کری به دلایل ظاهرا ناگفتنی ، میز مذاکرات رو بردند تو خیابونهای ژنو ،حرفی زد که با شوق و شعف پنهان پنج به علاوه یک روبرو شد. وزیر صنعت گفت: چرا باید بگیم که تحریم اثر ندارد.تورم ایجاد شده،کشور عقب مونده،رکود ایجاد شده.

-آقای وزیر ما مردم که تحریم ها روحس کردیم.کسی هم انکار نمی کنه اثرش رو اما به نظر شما درسته ما وسط مذاکرات حساس به طرف غربی پاس روی تور بدیم تا آبشار بزنه تو زمینمون ؟ وظریف هم دو مارتون بذاره با کری ؟


یک آقازاده کمیاب !

- درشبکه های اجتماعی این هفته نکته ای بود تامل برانگیز...درباره پسر شهید مغنیه .

آقازاده هم آقازاده لبنانی . درحالیکه می توانست رانت خور نام پدرش بشه و پست بگیره و خوش باشه با یه بورس تحصیلی بره یه جایی مثل انگلیس اما خط مقدم بود تو سوریه.

یک سانت بیشتر ...

- حاج اقا قرائتی هم کلی حرفهای صرفنی می زنه و ما قبلا خبر نداشتیم.

حاج آقا قرائتی تعریف می کرد: پیشنهاد دادم یک سانت این لباس ورزشکارها را گشادتر بدوزید که بدن نما نشود گفتند حاج اقا اینها استاندارد های جهانی است.گفتم شصت سال است اسراییل تمام استانداردهای جهانی را زیر پا گذاشته شما یک سانت تنبان را می خواهی گشاد کنی می ترسی؟!

آدرس اشتباه

آقای زیبا کلام اشتباهی به سفیر سوئد نامه نوشت: که لطفا یه دونه از اون نوبل هاتونو به این آقای مطهری ما بدهید.

بعد آدم های کم سواد و بی سواد گفتند بابا این سوئده اونکه نوبل میده نرو‍ژه.

بعدکه آقای زیباکلام متوجه اشتباهش شد دوباره نامه نوشت و صادقانه پذیرفت که سوتی داده باید به نروژی ها نامه می زده.به هرحال آدم اشتباهش رو قبول کنه خیلی خوبه.

چه اشتباه بهش آدرس داده باشند چه ادرس درست رو ،اشتباه تصورکنه.

فرافکنی زیست محیطی

مدير کل بازرسي محيط زيست در نشستي خبري گفت :« ۵۰۰ ميليون تومان به يک شرکت مي دهند و حيواني را که مي خواهند شکار مي کنند ، مثلا مي گويند پلنگ مي خواهند».

- ببخشيد پس شما اين وسط چيکاره هستيد؟ يعني بيايند گونه هاي نادر را بزنن و ببرن و شما هم نگاه کنيد ؟!

شما مگر حفاظت از محيط زيست بر عهدتون نيست؟ .... خسته نباشيد !
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *