جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرچم امارات ۳ روز نیمه برافراشته خواهد بود

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 403364
در پی درگذشت شاه عربستان سعودی در نیمه شب گذشته، رئیس دولت امارات متحده عربی دستور داد همزمان با ۳ روز عزای عمومی در امارات پرچم آن به صورت نیمه برافراشته شود.
به گزارش جهان به نقل از «امارات الیوم»، «خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس دولت امارات عربی متحده مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز» شاه عربستان سعودی را تسلیت گفت و اظهار داشت جهان اسلام و عرب رهبری بزرگ و تاریخی را که تا آخرین لحظه عمرش در خدمت منطقه بود، از دست داد.

رئیس دولت امارات همچنین در این کشور ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد و دستور داد پرچم امارات طی این ۳ روز در تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی، سفارت‌خانه‌های و هیئت‌های دیپلماتیک این کشور در خارج به صورت نیمه برافراشته خواهد شد.

براساس این گزارش، دربار پادشاهی عربستان سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز را به شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد تسلیت می‌گوییم. ملک عبدالله بن عبدالعزیز در ساعت یک بامداد جمعه (به وقت محلی) برابر با سوم ربیع الثانی ۱۴۳۶ هجری درگذشت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *