سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

یک آپارتمان، رشوه پیشنهادی به مامور ناجا

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 403295
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: دو عضو یک باند مواد مخدر با بیش از سه و نیم کیلو هروئین در زنجان دستگیر شدند که متهمان برای فرار از چنگال قانون به ماموران یک باب آپارتمان در تهران به عنوان رشوه پیشنهاد دادند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: دو عضو یک باند مواد مخدر با بیش از سه و نیم کیلو هروئین در زنجان دستگیر، که متهمان برای فرار از چنگال قانون به ماموران یک باب آپارتمان در تهران به عنوان رشوه پیشنهاد داده بودند.

سردار علیرضا صالحی صبح امروز در توضیح این خبر، افزود: در آذر ماه سال جاری چند نفر از اعضای یک باند مواد مخدر در شهرستان ابهر شناسایی، دستگیر و از آنان بیش از چهار کیلو مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان زنجان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند آغاز و دریافتند عناصر اصلی این باند به نام‌های خانم «م – ق» به همراه برادر شوهرش به نام «ع – ر» در استان‌های آذربایجان غربی و تهران ساکن می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهمان به صورت گسترده در قاچاق مواد مخدر به استان‌های زنجان، البرز و تهران فعالیت داشتند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران دریافتند متهمان با یک دستگاه سواری پراید قصد انتقال مواد مخدر از استان آذربایجان غربی به زنجان را دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در پی این اطلاع تیم ویژه عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زنجان در قالب سه تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی «زنجان – تبریز» مستقر شدند.

این مقام انتظامی گفت: خودرو پراید متهمان در عوارضی «زنجان ـ تبریز» توسط تیم‌های عملیاتی متوقف هر دو متهم دستگیر و خودرو متهمان جهت بازرسی دقیق به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان منتقل شد.

صالحی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو سه کیلو و ۵۷۲ گرم موادمخدر از نوع هروئین که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: متهمان حین انتقال به پلیس مواد مخدر و همچنین در انجام بازجویی‌ها به رئیس اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و مامور این پرونده یک باب آپارتمان در تهران به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که ضمن رد این پیشنهاد توسط ماموران وظیفه شناس، پرونده تکمیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *