پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
آزار دختر جوان توسط دروازه بان پرسپولیس؟

واکنش نیلسون به شایعات فساد اخلاقی

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 403097
دروازه بان پرسپولیس گفت:من اصلا محمدزاده، رییس کمیته اخلاق را نمی شناسم و تا به حال هم او مرا دعوت نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از جام، نیلسون کوریا در واکنش به تشکیل پرونده ای در کمیته اخلاق در رابطه با آزار و اذیت یک خانم از سوی بازیکن خارجی لیگ و اینکه اکثر کدهایی که داده شده نزدیک به او بوده، اظهار داشت: بهتر است جواب این صحبت ها را اصلا ندهم زیرا من با خانواده ام در همان ساختمان خیابان فرشته که این دوستان گفته اند، زندگی می کردم و درست نیست که درباره چنین شایعه بی ارزشی حرف بزنم.

وی ادامه داد: اگر چنین موضوعی وجود داشته، چطور تا زمانی که من ایران بودم، این مسائل را عنوان نکردند و مرا نخواستند؟ حالا که از ایران رفتم، پشت سر من صحبت می کنند. من اصلا محمدزاده، رییس کمیته اخلاق را نمی شناسم و تا به حال هم او مرا دعوت نکرده است.

نیلسون در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم این شایعات را کسانی که باعث جدایی من از پرسپولیس شدند، نساخته باشند. شاید فکر می کنند وقتی تیمشان نتیجه نگرفت، با این صحبت ها می توانند ذهن مردم را گمراه کنند و برای خودشان یک دلیل غیرمنطقی برای جدایی من بیاورند. من حرف های زیادی دارم که اگر این ماجرا ادامه پیدا کند، قطعا آنها را خواهم گفت که آبروی برخی آقایان برود.

همچنین بیات، مدیربرنامه های نیلسون در واکنش به شایعات مطرح شده، به کاپ گفت: متاسفانه این خبر را ابتدا چند روزنامه درج کرده اند که مطمئنا پس از بررسی بیشتر از آنها شکایت می کنیم. اگر این دوستان اسم نیلسون را آورده باشند، قطعا شکایت خواهیم کرد و سند و مدرک می خواهیم. وقتی محمدزاده تا به حال با من تماس نگرفته، قطعا این مساله مربوط به نیلسون نیست وگرنه قطعا به من می گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *