شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

خبر خوش وزیر برای خانم معلم ها

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 402771
وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح ویژه مرخصی زایمان فرهنگیان زن از سال تحصیلی آینده خبر داد.
به گزارش جهان، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که «قرار بود طرح ویژه مرخصی زایمان فرهنگیان زن اجرا شود اما مرخصی ۹ ماهه فرهنگیان زن اجرا شد، برنامه شما چیست؟» اظهار داشت: آن طرح در حال مطالعه است زیرا با یک موانعی‌ از نظر برنامه‌ای مواجه شدیم که دنبال حل آن موانع هستیم.

وی ادامه داد:‌ برای اینکه اجرای مرخصی زایمان ۹ ماهه فرهنگیان زن منوط به طرح جدید نباشد و فرهنگیان زن بتوانند از این مرخصی استفاده کنند، «۹ ماه مرخصی زایمان» را ابلاغ کردیم ولی مطالعات آن طرح ویژه نیز در حال انجام است.

فانی در گفت‌وگو با فارس اضافه کرد: هر زمانی که برای مرخصی زایمان ویژه فرهنگیان زن به قاعده‌ای برسیم، آن را جایگزین طرح مرخصی ۹ ماهه فرهنگیان زن می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «طرح ویژه مرخصی زایمان فرهنگیان زن از چه زمانی اجرا خواهد شد؟»، گفت: دو، سه نکته اجرایی دارد و اگر بتوانیم راه حل مناسبی برایش پیدا کنیم برای سال تحصیلی آینده اجرا خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی آینده این طرح اجرا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
وزیر زحمت نکشه چون بیشتر معلمین بالای 20 سال سابقه دارند وسن انها اززایمان گذشته است و حدود 5 درصد معلمین تازه کار هستن ومیتوانند زایمان کنند