پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

مبلغ یارانه افزایش می یابد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 402599
نماینده تهران در مجلس از پیشنهاد وکلای ملت برای تغییر رویه پرداخت یارانه خبر داد و جزئیاتی از این پیشنهاد را بیان کرد.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که با توجه به مطرح بودن بحث حذف یارانه‌ ثروتمندان، آیا قرار نیست یک بار برای همیشه تصمیمی پیرامون یارانه این بخش از جامعه اتخاذ شود،‌ ابراز امیدواری کرد که در این زمینه در بودجه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که مجلس در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت،‌ اظهار داشت: فعلا نمی‌توانم این موضوع را بیان کنم اما در واقع بحث پرداخت یارانه به خانواده‌‌های فقیر جامعه (مدنظر است).

مصباحی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که با توجه به اظهارات شما آیا قرار است یارانه ثروتمندان حذف شود، تصریح کرد: بحث حذف هیچ فردی مطرح نیست؛ در واقع پرداخت یارانه به خانواده‌های تحت پوشش حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و یا کسانی که مشابه آنها هستند مورد نظر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: این افراد شناسایی شده هستند و اکنون تحت پوشش می‌باشند. درباره کسانی هم که تحت پوشش نیستند اما شرایط دریافت یارانه را دارند، نیز مقیاس کمیته امداد و بهزیستی مدنظر قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به توضیحات شما در واقع مکانیزم پرداخت یارانه تغییر می‌کند، گفت: طبعا شرایطی که من از آن یاد کردم به این معناست که وضعیت فعلی ادامه پیدا نخواهد کرد. قطع یارانه غیر از خانواده‌های تحت پوشش حمایتی (مدنظر است).

مصباحی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ یارانه نیز اضافه خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که مبلغ یارانه اضافه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یارانه را کلا حذف کنید
Iran, Islamic Republic of
برو بابا، پارسال هم همین حرفها رو میزدید، همش سرکاریه