پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

از استقلال رفتی، ستاره شدی!

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 402575
آندرانیک تیموریان در دو بازی قبلی تیم‌ملی نمایش بسیار خوبی داشته است. او در بازی با بحرین خیلی دوید و طبق آمار در بازی اول، دونده‌ترین بازیکن ایران بود.
به گزارش جهان ، خبرورزشی نوشت: او در بازي دوم هم بهترين بازيكن زمين شد و توانست جايزه man of the match را بگيرد. تيموريان چندي قبل، پس از خبرهاي ضد و نقيض درباره رفتن يا ماندنش در استقلال و همچنين مصاحبه‌هايي كه عليه‌اش شد، گفت: «مي‌خواهم در جام ملت‌ها از فوتبال لذت ببرم و كاري به اين حرف‌ها ندارم.» بعضي از مخالفان او در استقلال، مصاحبه‌هاي زيادي كردند و گفتند اين بازيكن تمام شده است. يكي از اعضاي هيأت‌مديره و يكي از مشاوران سرمربي استقلال از جمله كساني بودند كه مصاحبه‌هاي تندي عليه اين بازيكن كردند و گفتند بهتر است فوتبال را كنار بگذارد.

تيموريان اما در آن روزها تنها يك هدف داشت‌‌؛ اينكه بتواند در جام ملت‌ها خوش بدرخشد. او در تيم‌ملي آن‌قدر تمرين كرد كه حالا دوباره تبديل به يك بازيكن آماده شده است. جالب اينجاست كه او در دو اردوي پرتغال و آفريقاي‌جنوبي اصلاً سرحال نبود و خيلي از بازيكنان اعتقاد داشتند به خاطر اتفاقاتي كه در استقلال برايش افتاده، حال و روزش خوش نيست. اين روزها اما بازيكنان تيم‌ملي يك نظر درباره آندو دارند؛ آنها به اين بازيكن پس از بازي با قطر گفته‌اند: «از استقلال رفتي، دوباره ستاره شدي...»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *