پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۶

واکنش پدر گلشیفته به انفاقات اخیر

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 402128
در سالهای گذشته بهزاد فراهانی در قبال انتشار تصاویر دخترش در شبکه های اجتماعی و رسانه ها موضوعی جدی نگرفته بود و اظهار داشته بود که مسائل دخترم به من مربوط نمی شود.
به گزارش جهان، در روزهای گذشته متنی منتسب به بهزاد فراهانی در رسانه ها منتشر شد که با عباراتی نگرانی و ناراحتی خود را از انتشار تصاویر برهنه دخترش در فیس بوک را نشان می داد. در بخشی از این پیام آمده بود:
تو را دخترم نمیخوانم ،

چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی .
تو را دخترم نمی نامم
چرا که هویت اریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی
تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی ،
فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم ،

از کوروش و زرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری ،
بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی ،
دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند ،
فرزند ، چه بر سر هویت متعصب ایرانی اوردی ،

کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد .
کاش تو اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ،
که فقط یک پدرو خرد کردی .
با من چه کردی
ای غریبه …!'

بهزاد فراهانی در پاسخ به فرهنگ نیوز در خصوص صفحه منتسب به خودش در فیس بوک و اعتراضاتش نسبت به تصاویر منتشر شده دخترش در شبکه های اجتماعی، اظهار داشت که صفحه ای در فیس بوک ندارد و از اظهار نظر بیشتر در این زمینه خودداری نمود.

لازم به ذکر است در سالهای گذشته بهزاد فراهانی در قبال انتشار تصاویر دخترش در شبکه های اجتماعی و رسانه ها موضوعی جدی نگرفته بود و اظهار داشته بود که مسائل دخترم به من مربوط نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینا جعلی هست . ضمن اینکه اگر هم صحت داشته باشه دلیلی بر عدم اعتقادات این خانواده هست که باید برای دخترشان از زرتشت می گفتند نه اسلام!
Iran, Islamic Republic of
پدر آمرزیده تو الان هم محمد ول کردی چسبیدی به کوروش وزرتشت.!!!
پروانه
دم خروس و باور كنيم يا قسم حضرت عباس و! ايشون كه به اتفاق همسرشون چندي پيش با گلشيفته ملاقات داشتن؟ عكسهاي خوش و خندانشون هم موجوده!هر چند اين مطالب منتسب به ايشونه و تاييد يا تكذيب نكردن!
فکر نمیکنم ایشان واکنشی نشون داده باشه الکی خوشحال نشین
یعنی اون موقع که با افتخار بهمراه خانواده بی حجابش در کنار کارگردانی که دخترش نقش روسپی رو در فیلمش بازی کرده بود عکس میگرفت نمیدونست اینکارای دخترش بیش از حد وقیحانه است؟! چه زود سر غیرت اومده!!!
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا این جملات مربوط به بهزاد فراهانی نیست!! اصلا اون این ادبیات رو نداره!!
United Kingdom
بدترین چیز برای یک پدر مادر مقید این است که بچه ایی با حیا و دیندار تربیت کنند نمی دانم درباره آقای فراهانی قضاوت کنیم که چنین بچه ایی را تربیت کرده که ابروی هرچه ایران ایرانی را برده
وحید
از پدری که تنها دغدغه اش یاد ندادن فرهنگ کوروش و زرتشت به دخترش است نباید توقع غیرت داشته باشید و یا ارزش های اسلامی و دینی را بخواهید. یکبار دیگر متن را با دقت بخوانید. متوجه حرفم خواهید شد.
متن واقعا سوزناک و دردآور است حقیقتا" درد کمرشکنی دارد این پدر (هرچند خود به قصور و تقصیرش معترف است)
آخر و عاقبت کسی که به مملکت خودش پشت میکنه بهتر از این نمیشه
خدا لعنتش کنه
حسین
جناب آقای بهزاد فراهانی :

حال متکلم از کلامش پیداست

از کوزه همان برون تراود که در اوست
سیدحسنی
Norway
اینا صحبتای ایشون نیست.
دفعه ی قبل که عکس لخت دخترش پخش شد بعدش ایشون و همسر بیحجابشون و همین گلشیفته جونشون دست تو گردن هم عکس انداختن. ایشون بعید میدونم مشکلی با این کارها داشته باشه.
اینم لینک عکساشون
[...]
آیا واقعا از این حرکات دخترت احساس شرم میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
خب حتما اگه مخالف نیست و میگه مربوط به من نیست با اعتراض به روش عریانی موافقه.چون واقعا یه پدر نمیتونه سکوت کنه در این باره؟ شاید این پدر برای اولین بار تصویر عریان دختر بالغشو میبینه.
France
عجب دختري !!!! ايا اين پدر سزاوار اين همه سرافكندگي و بي ابرويي است؟؟ خدا هدايت كن اين دختر كم طرفيت و بي عقل رو كه با حيثيت و ابروي خانوادش بسيار بد و فجيع برخورد كرد.!!!!
چه بابایی ....