پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

یک‌‌‌‌درخواست رویایی‌اما نشدنی‌از‌امریکا!

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 402127
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان این که پیام رییس‌جمهور پیام ملت ایران است، گفت: به نفع آمریکایی‌ها است که از لابی صهیونیستی دست بردارند و اینقدر خودشان را در منظر جهانیان تحقیر نکنند.
 به گزارش جهان به نقل ازایسنا؛ ابوالقاسم رئوفیان در تایید پیام صریح رییس‌جمهور در صحبت‌های خود خطاب به غرب و آمریکا، گفت: وابستگی ۳۰ درصد از بودجه به درآمدهای حاصل از نفت چیزی نیست که با کاهش قیمت نفت بخواهند جمهوری اسلامی ایران را با خطر مواجه کند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان این که آنچه مذاکرات را طولانی می‌کند کارشکنی‌های آمریکا و برخی اعضای ۱+۵ است، گفت: همین باعث شده تا به حال توفیقی در جهت توافق حاصل نشود که البته این مساله نه تنها به ضرر آمریکا، بلکه به ضرر کشورهای اتحادیه اروپا و به ویژه اعضای ۱+۵ است.

وی با اشاره به این‌که تحریم‌ها مشکلاتی را برای جامعه، نظام و مردم ما به همراه داشته است، افزود: مردم ما در مواجهه با مشکلات همواره توانسته‌اند مقاومت، برتری و استیلا و برتری خود را نسبت به فشارها و سختی‌ها از جمله در بحث تحریم‌ها به منصه ظهور بگذارند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین تاکید کرد: ‌امروز دشمنان هم اذعان می‌کنند که ملت ایران مقاومت خط‌شکنانه‌ای در برابر دشمنان در عرصه مبارزه و جنگ دیپلماسی دارد.

رئوفیان با بیان این‌که به نفع آمریکاست تا بر اساس آنچه در منشور آمده است در مذاکرات توافق کند، گفت: حاصل شدن توافق به نفع ملت ایران، آمریکا و جامعه جهانی است البته نه آن جامعه جهانی که می‌خواهند در مخالفت با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی جهانی نهادینه کنند که چیزی جز قدرت‌های مستکبر نیستند که نمی‌خواهند صلح و آرامش بر جهان حاکم شود چون منافع‌شان را در درگیری و تعارض ملت‌ها و دولت‌ها می‌بینند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین خاطرنشان کرد: امید است با سیاست‌های مقام معظم رهبری و حرکت رییس‌جمهور در چارچوب آن و همچنین عملکرد تیم مذاکره‌کننده با نهایت ظرافت و دقت بتوانند از این فرصت اندک باقیمانده استفاده کرده و آمریکایی‌ها را مجاب کنند و برخی کشورهای اروپایی نیز دست از شیطنت بردارند تا بر اساس آنچه که فیمابین مطرح شده توافقاتی حاصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *