جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش علی دایی به بردهای اخیر تیم ملی

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 402009
سرمربی سابق تیم پرسپولیس با اشاره به بازیهای تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا گفت: در این برهه همه اهالی و بزرگان فوتبال باید تیم ملی را حمایت کنند.
علی دایی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم شهرداری اردبیل در گفتگو با مهر و در خصوص بازی ایران - قطر اظهار داشت: بطور حتم با حمایت همه جانبه و افزایش روحیه بازیکنان می توانیم با دست پر از استرالیا برگردیم.

وی در خصوص نامه ای که قبل از جام ملتها نوشته و ضمن روحیه به بازیکنان از تیم ملی حمایت کرده بود، افزود: من کاری نکردم فقط حرف دلم را زدم.

دایی همچنین در خصوص بازی ایران – قطر تاکید کرد که اگر بازیکنان در ضد حملات گذشت بیشتری از خود به خرج می دادند بی شک با گلهای بیشتری قطر را شکست می دادیم.

وی با تبریک به مردم کشورمان بابت دو پیروزی ارزشمند در جام ملتها ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورمان با شکست تیم امارات در بازی آخر گروهی بتواند به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کند.

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص کیفیت بازی تیم کشورمان در این دوره از بازیها گفت: باید قبول کرد که ۹۰ درصد تیمهای حاضر در جام ملتها بیشتر از ایران بازی تدارکاتی و دوستانه داشته اند اما می بینیم که بازی به بازی تیم به هماهنگی می رسد.

وی با تاکید بر اینکه این هماهنگی در بازیهای بعدی افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: نباید به تیم حریف فضا داده شود.

دایی با اشاره به صعود تیم ملی به مراحل بالاتر جام بیان داشت: امیدوارم فینال جام ملتهای آسیا با حضور تیم ملی کشورمان برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *