جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نقض حقوق بشردر زندان‌های انگلیس

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 401784
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که یک نفر از هر ۴ زندانی نوجوان انگلیسی،‌ مجبور است ساعت‌ها در سلول انفرادی حبس باشد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک خبرداد؛ بازرس پیشین زندان‌های انگلیس شرایط زندانیان نوجوان در زندان‌های این کشور دهشتناک اعلام کرد و ادامه داد یک نفر از هر ۴ زندانی پسر نوجوان، مجبور است حبس را ساعت‌های طولانی در شرایط انفرادی بگذراند.

«لرد رمزبوتم» که بازرس ویژه ملکه انگلیس در زندان‌های این کشور از سال ۲۰۰۱ بود در گزارش تازه‌ای گفت یک زندانی از هر ۴ نوجوان زندانی در انگلیس، باید ۲۳ ساعت تمام را در سلول انفرادی بگذراند.

در این گزارش بازرس سابق زندان‌های انگلیس ادامه می‌دهد «عمده مجرمان و زندانیان نوجوان این کشور از خانواده‌های مشکل‌دار بوده و پیش زمینه تحصیلی آنان نیز سرشار از مشکل بوده بنابراین این افراد شخصیت‌های مشکل‌داری هستند و این گونه رفتارها از سوی متصدیان زندان‌ها نیز به مشکلات ذهنی و انزوای آنان منجر خواهد شد».

وی از انجمن عدالت جوانان انگلیس درخواست کرد تحقیقات مستقلی از سیاست‌ها و منابع خود داشته باشد تا چنین رفتارهایی مدیریت شده و رفتارهای مزدورانه در قبال جوانان کاهش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *