سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

چاپگر جیبی تلفن همراه+تصاویر

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 401661
چاپگر کوچکی برای چاپ تصاویر تلفن همراه ساخته شده که به راحتی در جیب جای می گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی تفریح سرگرم کننده ای است که میلیونها کاربر تلفن همراه در سراسر جهان به آن علاقه دارند اما هنوز هم کم نیستند افرادی که بدشان نمی آید نسخه های چاپ شده ای از تصاویر مورد علاقه شان داشته باشند.

Polaroid که یکی از قدیمی ترین شرکتهای متخصص در زمینه ساخت سیستم های همراه چاپ عکس است از محصولی خلاقانه رونمایی کرده که با استفاده از آن می توان تصاویر مورد نظر را از طریق تلفن همراه هوشمند چاپ کرد.


این وسیله جدید که Zip نام دارد به کاربران تلفن های همراه هوشمند این امکان را می دهد تا تصاویری که با دستگاه خود تهیه کرده اند به راحتی چاپ کنند.

از مهمترین ویژگیهای این فناوری جدید امکان چاپ چندین تصویر رنگی باکیفیت در یک دقیقه است. با این حال مهمترین ویژگی این فناوری، اندازه آن است به طوریکه به راحتی در جیب جای می گیرد.


البته Polaroid پیش از این نیز چاپگر مقرون به صرفه ویژه چاپ عکس از روی تلفن همراه ارایه کرده بود. این محصول که PoGo نام دارد از سال ۲۰۰۸ روانه بازار شده است.

با این حال فناوری جدید Polaroid قابلیتهای ارتفایافته ای دارد. این دستگاه می تواند تصاویری در ابعاد ۵ در ۸ سانتیمتر چاپ کند. چاپ این تصاویر با استفاده از کاغذ مخصوصی به نام Zero Ink صورت می گیرد.

برای چاپ تصاویر بر روی این کاغذ مخصوص نیازی به جوهر نیست و در عوض کریستالهای رنگی موجود در کاغذ کار چاپ تصاویر رنگی بر روی کاغذ را انجام می دهد.

این محصول جدید در نیمه نخست سال جاری و با قیمتی درحدود ۱۳۰ دلار روانه بازار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *